اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام با پردازنده گرافیکی به روز شده قدرتمندی تولید می شود

چن جین (Chen Jin)، مدیر کل بخش تلفن همراه لنوو در چین، فاش کرد که پردازنده نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 898) در حال آماده سازی کامل است. او همچنین گفت که پردازنده گرافیکی این تراشه به طور قابل توجهی ارتقا می‌یابد. بنابراین کاربران باید منتظر عملکرد گرافیکی بی سابقه‌ای باشند. همراه چیکاو باشید.

چن جین همچنین گفت که لنوو گیمینگ فون ۳ پرو (Lenovo Gaming Phone 3 Pro) با پردازنده SM8450 کوالکام (اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام) عرضه می‌شود. این پردازنده بهترین قابلیت‌ها و عملکرد صنعت تراشه‌ را ارائه می‌دهد.

پیش از این، ما شنیده بودیم که پردازنده‌ی شماره‌ی ‌ SM8450 کوالکام ممکن است که اسنپدراگون ۸۹۸ نامگذاری شود. مهم‌تر این که از فرایند 4 نانومتری سامسونگ استفاده خواهد کرد.

اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام  - چیکاو

طبق روال گذشته کوالکام، انتظار می‌رود که اسنپدراگون 898 در سه ماهه چهارم امسال عرضه شود. چن جین قبلا فاش کرده بود که آنها قبل از سال نو در سال 2022 یک تلفن مجهز به این تراشه را روانه بازار می‌کنند. این بدان معناست که ما می‌توانیم در ماه دسامبر (آذر – دی) گوشی جدید لنوو را با تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام ببینیم. بنابراین، این امر احتمال استفاده از این تراشه را در گوشی هوشمند «لیجن گیمینگ فون ۳ پرو» (همان لژیون در زبان شیرین فارسی!) (Legion Gaming Phone 3 Pro) را رد نمی‌کند.

از سوی دیگر، لنوو قبلاً چندین گوشی‌ هوشمندی را با استفاده از محصولات سری ۸ جدید اسنپدراگون کوالکام را روانه بازار کرده است. به عنوان مثال،  گوشی لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) دارای نسخه‌ای بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کرد. گوشی موتورولا اج اس (Motorola Edge S) که گوشی‌های این برند را هم لنوو تولید می‌کند، برای اولین بار تراشه اسنپدراگون 870 را روانه بازار کرد. بنابراین اولین انتشار لنوو از تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام کاملاً واقعی به نظر می رسد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.