کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

برای مهاجرت به کشورهای خارجی و اخذ اقامت نمی توان به طور کلی مشخص کرد که کدام روش کم هزینه ترین شیوه خواهد بود و کدام روش می تواند برای همه متقاضیان ساده ترین و آسان ترین روش باشد. به صورت کلی باید ابتدا شرایط فعلی متقاضی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن شرایط کافی، روش های مختلف مهاجرتی نیز بررسی شود. تنها در این صورت است که می توان مشخص کرد کدام شیوه مهاجرتی برای متقاضی کمترین میزان هزینه را داشته و عملاً بهترین شیوه مهاجرتی خواهد بود. در این مطلب به بررسی کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت به روش های مختلف تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت و خرید املاک و مستغلات می پردازیم. بنابراین اگر به دنبال روش مهاجرتی هستید که کمترین میزان هزینه را برای شما داشته باشد، لازم است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت

از میان تمام کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و آمریکا، اسلواکی کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت هستند. اگر هدف شما از مهاجرت به یک کشور خارجی ثبت شرکت در آن کشور است، قاعدتاً کشور اسلواکی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. چرا که ارزان ترین و کم هزینه ترین مقصد برای راه اندازی کسب و کار است. معمولا اخذ اقامت از یک کشور خارجی به هر روشی با محدودیت ها و مشکلاتی همراه خواهد بود اما اسلواکی شرایط خاصی را فراهم کرده تا متقاضیان خارجی به راحتی بتوانند برای راه اندازی کسب و کار خود در این کشور اقدام کنند.

در نتیجه میزان محدودیت های قانونی و دولتی در این کشور کاهش پیدا کرده و بوروکراسی اداری کمتر باعث شده تا اسلواکی مقصد آسان تری برای ثبت شرکت باشد. بنابراین اگر هدف شما انتخاب کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت است، کشور اسلواکی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. علت این امر پایین بودن هزینه اخذ اقامت در اسلواکی و امکان دریافت اقامت اسلواکی بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه هنگفت است. علاوه بر این، هزینه های بسیار پایین زندگی در این کشور نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی یک مزیت اصلی به حساب می آید.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق خرید ملک

در حال حاضر ترکیه شرایط بسیار مساعدی را برای خرید ملک فراهم کرده و در نتیجه برای متقاضیان ایرانی خرید ملک در ترکیه بهترین، راحت ترین کشور برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم خواهد بود. بنابراین در بین کشورهای اروپایی، ترکیه در حال حاضر کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق خرید ملک و مستغلات مختلف است.

جالب است بدانید که هزینه خرید ملک در ترکیه پایین تر از هزینه خرید ملک در تهران است. به همین دلیل این روش مهاجرتی می تواند یکی از بهترین و ارزان ترین و ساده ترین روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خرید ملک باشد. چرا که شما با یک سرمایه مشخص می توانید خانه ای بزرگتر با امکانات بیشتری را در استانبول ترکیه در مقایسه با تهران خریداری کنید. به عنوان مثال اگر سرمایه یک میلیاردی داشته باشید می توانید خانه ای ۵۰ متری در محله متوسط استانبول خریداری کنید. در حالی که خرید ملک با این متراژ در محله ای متوسط از تهران آن هم با این مبلغ امکان پذیر نخواهد بود.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی در واقع کشوری است که بتوانید در آن به صورت رایگان به تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بپردازید. از بین کشورهای اروپایی، تحصیل در کشور آلمان، اتریش و فرانسه می تواند به صورت رایگان انجام شود. نروژ نیز از جمله کشورهای حوزه اسکاندیناوی است که امکان تحصیل رایگان را فراهم کرده است. همانطور که می دانید برای دانشجویان بین المللی، امکان تحصیل رایگان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که متقاضیان ایرانی همواره به دنبال کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی هستند و علت آن نیز هزینه بالای تحصیل است.

معمولاً در بسیاری از کشورهای اروپایی، تحصیل برای دانشجویان عضو اتحادیه اروپا رایگان خواهد بود. اما دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت شهریه هستند که در برخی از موارد مبلغ بسیار بالایی را شامل می شود. اگر دانشجویی موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاهی در کشور مقصد شود، امکان پرداخت شهریه کمتر، شرایط بسیار مساعدی برای ادامه تحصیل وی در مقاطع بالاتر فراهم خواهد آورد. چرا که بسیاری از متقاضیان خصوصاً دانشجویان ایرانی به دلیل هزینه بالای تحصیل در کشورهای خارجی و عدم امکان ارائه تمکن مالی کافی، از ادامه تحصیل محروم می مانند. بنابراین اگر به دنبال تحصیل کم هزینه در کشورهای اروپایی هستید، کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی می تواند آلمان، اتریش، فرانسه و نروژ باشد. از دیگر کشورهای ارزان برای تحصیلات تکمیلی می توان به ایتالیا، سنگاپور، مالزی، چین و مجارستان اشاره کرد.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی - چیکاو

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری در واقع کشوری است که برای مهاجرت به آن هزینه بسیار اندکی برای ویزا، هزینه سفر و همین طور تمکن مالی برای چند ماه اول اقامت پرداخت می کنید. از بین کشورهای اروپایی، برترین و بهترین کشورها از لحاظ هزینه پایین تر برای مهاجرت کاری، کشورهای کانادا، آلمان، دانمارک، سوئد، نروژ، استرالیا و نیوزلند هستند. بنابراین اگر به دنبال اشتغال در کشورهای خارجی هستید و هدف شما مهاجرت کاری است، بهتر است یکی از این کشورها را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنید. به عبارت ساده تر، کشورهایی که معرفی شدند کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری هستند. همان طور که در بخش مهاجرت تحصیلی مطالعه کردید، آلمان و نروژ جزو کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت تحصیلی نیز هستند، بنابراین شاید بتوان گفت که از بین تمامی کشورهای اروپایی، مهاجرت به کشورهای آلمان و نروژ می تواند جزو بهترین انتخاب های شما باشد.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری - چیکاو

در این مطلب با کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت، خرید ملک، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری آشنا شدید. اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار گرفت چکیده ای از مقالات کامل و جامع موسسه بین المللی سفیر سروش فردا زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری است. بنابراین اگر به دنبال اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان هستید کارشناسان و وکلای خبره موسسه حقوقی سروش فردا می توانند راهنمای شما باشند، کافی  است با آن ها تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.