در آیفون‌های قدیمی، اگر منطقه را به فرانسه تغییر دهید، سریع‌تر می شوند

در گذشته نه چندان دور  بحث هایی پیرامون عملکرد آیفون‌ها، به ویژه آیفون‌های قدیمی وجود داشت. بر اساس گزارش اخیر، در خارج از چین، اگر مکان گوشی را به فرانسه تغییر دهید، عملکرد آن تلفن سریعتر و روان‌تر می‌شود. دلیل این سرعت بیشتر و نرمی این است که اپل به دلیل حادثه کاهش فرکانس، توسط فرانسه جریمه شده است. این بدان معناست که این شرکت نمی‌تواند سرعت عملکرد آیفون‌های قدیمی را در این کشور کاهش دهد. همراه چیکاو باشید.

اپل عمداً خروجی عملکرد آیفون‌های قدیمی را کاهش می‌دهد تا مانع بروز مشکل در عملکرد آن‌ها به دلیل کهنه شدن باتری شود. این کاهش عملکرد باعث می‌شود تا آیفون کندتر می‌شود. این حادثه در واقع چند سال پیش اتفاق افتاده است. با وجود این که اپل در فرانسه با جریمه روبرو شد، اما این شرکت در بسیاری از مناطق دیگر راهی برای خروج از جریمه پیدا کرد.

در کشور چین‌، گرچه این شرکت هیچ گونه جریمه‌ای برای کند کردن آیفون‌های قدیمی پرداخت نکرد، اما باید سیاست کاهش قیمت باتری‌های جایگزین را معرفی می‌کرد. علاوه بر این، گزینه‌های سلامت باتری را در سیستم اضافه کرده است و کاربران می‌توانند گزینه‌های سلامت باتری را به وضوح مشاهده کنند. با توجه به این مواردی که برای اپل به وجود آمد، کاربران معتقد بودند که این شرکت عملکرد آیفون‌های قدیمی را دوباره کاهش نخواهد داد. اما، به نظر می‌رسد که چنین چیزی درست نیست.

پنل پشتی آیفون‌های قدیمی - چیکاو

گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد، هم‌اکنون پس از تغییر منطقه، آیفون (به ویژه آیفون‌های قدیمی) سریعتر و روان‌تر می‌شوند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که حتی آیپدها نیز پس از تغییر منطقه روان‌تر و سریع‌تر می‌شوند.

علاوه بر این‌، مقایسه نمره AnTuTu قبل و بعد از تغییر منطقه نشان می‌دهد که نمره عملکرد تلفن مستقیماً 5 وات تغییر کرده است. این افزایش قابل توجهی در عملکرد گوشی پس از تغییر مکان به فرانسه است.

در آیفون 12 پرو، آزمایش گیگبنچ ۵ نشان می‌دهد که اساساً قبل و بعد از تغییر مکان به فرانسه یکسان است. این نشان می‌دهد که کاهش عملکرد آیفون، روی آیفون‌های جدید تأثیر نمی‌گذارد. اما، در مورد آیفون‌های قدیمی، قضیه متفاوت است.

آزمایش گیگبنچ ۵ برای آیفون 7 - چیکاو

براساس این گزارش یک آزمایش روی آیفون ۷ قبل و بعد از تغییر مکان به فرانسه انجام داد. نمره گیگبنچ قبل از تغییر مکان به فرانسه 286،632 است، اما پس از تغییر مکان به فرانسه، امتیاز سرعت عملکرد به 298،321 می‌رسد.

آزمایش گیگبنچ ۵ برای آیفون 7 در فرانسه - چیکاو

همه ما می‌توانیم مشاهده کنیم که هنگام تغییر مکان، امتیاز سرعت عملکرد تغییر می‌کند. نمرات CPU تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گزارش شده توسط گیگبنچ ۵ با نمرات در حال اجرا AnTuTu مطابقت دارد. نمرات قبل و بعد از اصلاح منطقه تنها چند دهم با هم فاصله دارند.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.