شیائومی مشکل سنسور مجاورت را در برخی از تلفن های خود برطرف می کند

تعدادی از کاربران گوشی‌های شیائومی نسبت به بروز مشکلاتی در برخی از گوشی‌های جدید این شرکت اظهار ناراحتی و نارضایتی کرده‌اند که سنسور مجاورت گوشی آن‌ها عمل نمی‌کند. سنسور مجاورت همان حسگری است که وقتی کاربر برای انجام تماس تلفنی نمایشگر گوشی را به صورت یا گوش خود نزدیک می کند، نمایشگر روشن آن خاموش می‌شود. ظاهرا شرکت شیائومی انتقادات آن‌ها را شنیده و قصد دارد به این موضوع به طور اساسی رسیدگی و مشکل را حل کند. همراه چیکاو باشید.

هرچند که رظاهراً ریشه‌ی این مشکل پیدا نشده اما برهی از کاربران معتقد هستند که این موضوع مربروط به مشکلات سخت‌افزاری است. شاید به همین دلیل است که شیائومی تصمیم گرفته است قرارداد خود را با Elliptic Labs عرضه کننده سنسورهای مجاورت OEM پایان دهد. این شرکت در حال حاضر با Minghao Sensing به توافق رسیده است، اما مشخص نیست سنسورهای جدید چه زمانی در گوشی های شیائومی استفاده می‌شوند.

علاوه بر این، غول فناوری سعی خواهد کرد این اشکالات ناراحت‌کننده را با ارسال به‌روز رسانی‌های OTA برای دستگاه‌های آسیب دیده، سعی خواهد کرد تا با انجام کالیبره کردن مجدد سنسورها، اشکالات موجود را برطرف کند. اما همان طور که برخی گمان می کنند، در صورتی که این یک مشکل سخت افزاری گسترده باشد، ممکن است انجام به‌روز رسانی راه حلی نباشد که برخی کاربران به رفع این مشکل امیدوار هستند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید این موضوع به کجا ختم می‌شود اما خوب است که شیائومی به تعداد فزاینده شکایات مربوط به سنسورها پاسخ دهد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.