ردمی در حال حاضر در سراسر جهان از طریق AliExpress در دسترس است

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ در حال حاضر برای خرید آنلاین در دسترس قرار گرفته است. اگر تمایل به خرید آن دارید می‌توانید تلفن را در AliExpress مشاهده کنید که نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از قیمت 191 دلار یا 167 یورو شروع می‌شود، مدل ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی 215 دلار یا 188 یورو قیمت دارد و گزینه کامل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی نیز با قیمت 227 دلار یا 198 یورو به فروش می‌رسد. همراه چیکاو باشید.

دو کد تخفیف تبلیغاتی برای خرید در امروز و فردا فعال است که با کد EOSSAFF13 13 می‌توانید در هنگام خرید نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۳ دلار تخفیف بگیرید و کد دیگر  EOSSAFF18 را نیز می‌توانید برای خرید دو نسخه‌ای که دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی دارند استفاده کنید و ۱۸ دلار تخفیف بگیرید.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ برای خرید آنلاین در دسترس است - چیکاو

AliExpress همچنین در حال حاضر 10 دلار تخفیف برای خریدهای بالای 100 دلار در نظر می‌گیرد و همچنین قیمت عرضه‌ی اولیه نیز در حال اجرا است.

برخی از کدهای منطقه‌ای نیز وجود دارد، به عنوان مثال PODARIM برای روسیه. نمونه‌هایی برای برزیل، عربستان سعودی و اسپانیا نیز وجود دارد، در این نمودار می‌توانید همه‌ی این کدها را مشاهده کنید:

کد های تخفیف منطقه ای گوشی شیائومی ردمی ۱۰ - چیکاو

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ به پردازنده‌ی هلیو جی ۸۸ مدیاتک مجهز شده است و از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع LCD بهره می‌برد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ماژول پنل پشتی گوشی نیز ۵۰ مگاپیکسل کیفیت دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.