مشخصات کلیدی موتورولا موتو جی۵۰ ۵جی جدید در گیک بنچ مشاهده شد

موتورولا موتو جی۵۰ ۵جی (Moto G50 5G) (با نام رمز « Ibiza») را در ماه مارس (اسفند فروردین گذشته) معرفی کرد و قصد دارد موتو جی۵۰ ۵جی دیگری با نام رمز « Saipan» معرفی کند. هفته گذشته شاهد رندرهای فاش شده بودیم که طراحی آن را نشان داد و اکنون این تلفن هوشمند با مشخصات کلیدی خود در گیک بنچ مشاهده شده است. همراه چیکاو باشید.

طراحی موتورولا موتو جی۵۰ ۵جی - چیکاو

پایگاه داده بنچمارک نشان می‌دهد که موتو جی۵۰ ۵جی  (Saipan) مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است و گزارش اخیر رسانه‌ها را تأیید می‌کند و دستگاهی که از گیک بنچ عبور کرده اندروید 11 را اجرا می‌کند و دارای 4 گیگابایت رم است، اگرچه ممکن است گزینه های رم دیگری نیز برای انتخاب وجود داشته باشد.

پنل پشت و جلو Moto G50 5G - چیکاو

لیست گیک بنچ شامل مشخصات دیگری از موتو جی۵۰ ۵جی (Saipan) نیست، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، NFC و جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود.

لیست گیک بنچ مشخصات موتو جی۵۰ ۵جی - چیکاو

آناتل برزیلی (Brazil’s Anatel ) اعلام کرد که موتو جی۵۰ ۵جی (Saipan) دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است و تصاویر فاش شده تأیید کرده‌اند که دارای دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت خواهد بود.

هنوز خبری از موتورولا در مورد موتو جی۵۰ ۵جی (Saipan) منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.