پیکسل بادز سری ای گوگل در ۳ شهریور در فلیپ کارت با قیمت ۱۳۴ دلار در دسترس قرار می گیرد

اگر به دنبال سری جدید پیکسل بادز سری ای (Pixel Buds A) گوگل هستید، خوشحال می‌شوید بدانید که آنها در فلیپ کارت (Flipkart) فهرست شده‌اند و به طور رسمی در 25 آگوست (۳ شهریور) با قیمت 9999 روپیه هند (در حدود ۱۳۴ دلار آمریکا) به فروش می‌رسند. این مربوط به انتخاب رنگ سفید (Clearly White) است که به نظر می‌رسد تنها گزینه‌ای است که در حال حاضر در هند عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

سری ای پیکسل بادز (Pixel Buds A-Series) مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که استفاده از آنها بسیار لذت بخش است. گوگل موفق شده تا تجربه بسیار خوب (Pixel Buds ) مدل سال 2020 را پس از اصلاح و افزایش کیفیت، در هدفون‌های کاملا بی سیم جدید تکرار کرده و آن‌ها را به خوبی در یک بسته کوچک و کاربر پسند به همراه  دستیارگوگل (Google Assistant) که به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد، در بازار عرضه کند.

سری جدید پیکسل بادز سری ای (Pixel Buds A) گوگل - چیکاو

قیمت این پیکسل بادز در فروشگاه آنلاین فلیپ کارت بالاتر از هزینه پیکسل بادز سری ای در ایالات متحده است. قیمت ۹۹۹۹ روپیه‌ی هندی در حدود ۱۳۴ دلار آمریکا می‌شود در حالی که این هدفون‌های گوگل پیکسل در ایالات متحده 99 دلار هزینه دارد. برندهای بسیاری از ایرباد‌های کاملا بی سیم واقعی (TWS) در هند موجود هستند اما اگر امکان تهیه‌ی پیکسل بادز سری ای گوگل را داشته باشید، یک خرید عالی را تجربه می‌کنید.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.