شیائومی بزرگترین برند تلفن هوشمند هند در 4 سال گذشته است

در مورد این موضوع که شیائومی در هند به یک برند کاملاً شناخته شده و معروف تبدیل شده است یک واقعیت مبرهن است که جای هیچگونه شک و شبهه‌ای در آن نیست. این شرکت اکنون برند برتر هند است. همان طور که این شرکت اعلام کرده است، شیائومی بزرگترین برند تلفن هوشمند هند در طی 4 سال گذشته بوده است. جالب‌تر این است که این شرکت همچنان در حال رشد است. همراه چیکاو باشید.

طبق توییت مانو کومار جین (Manu Kumar Jain)، مدیر عامل شیائومی هند، شیائومی در طی ۴ سال گذشته رتبه‌ی بزرگترین برند تلفن هوشمند در هند در اختیار خود داشته است. یعنی شرکت شیائومی توانسته است در مدت زمان ۱۶ فصل پیاپی این جایگاه را برای خود محفوظ نگه‌دارد. این داده‌ها بر اساس بررسی‌  پژوهش شرکت تحقیقاتی IDC به دست آمده است.

شیائومی - چیکاو

این توییت همچنین می‌گوید که این شرکت سهم 29.2 درصدی از بازار هند را در سه ماهه دوم سال 2021 در اختیار داشته است. در همان سه ماهه، شرکت شیائومی موفق شده است تا 84 درصد رشد سالانه را به ثبت برساند.

مدیر ارشد شرکت شیائومی این موفقیت را با ارائه هدیه‌ای در صفحه توییتر خود جشن می‌گیرد. او می‌گوید تعدادی از محصولات این شرکت شامل: مچ بند می اسمارت بند ۶ (Mi Smart Band 6) ، می ۱۱ ایکس (Mi 11X) و می نوت بوک (Mi Notebook) آینده را به ترتیب به بازتوییت‌های شماره‌های 500 ، 1000 و 4000 در پست اعلان هدیه می‌دهد. جالب این جا است که او به طور دقیق ذکر نکرده است که چه تعداد از این محصولات را به عنوان هدیه به افراد خواهد داد.

شرکت شیائومی - چیکاو

به تازگی، شیائومی نیز با پشت سر گذاشتن اپل و سامسونگ، به بزرگترین برند تلفن هوشمند در جهان تبدیل شد. اگرچه انتظار می‌رود که این شرکت برای مدت کوتاهی این مکان را در اختیار داشته باشد، اما به وضوح مشخص است که پتانسیل رهبری بازار جهانی تلفن‌های هوشمند را دارد. نظر شما در مورد حضور قوی شیائومی در هند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.