گوشی ویوو وای ۲۱ با تراشه‌ی هلیو P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در هند معرفی شد

ویوو بخاطر تلفن های هوشمند خود و راه حل‌های خلاقانه دوربین و طراحی ممتاز مشهور است. با این حال، امروزه، این شرکت چیزهای بیشتری برای ارائه در بخش‌های میان‌رده و پایین‌رده دارد. سری «Vivo Y » (وای ویوو) هم دارای مشخصات رقابتی است و هم با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود. امروز، این برند چینی گوشی ویوو وای ۲۱ (Vivo Y21) را به بازار هند می‌آورد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ، پردازنده مدیاتک و یک باتری با ظرفیت زیاد و قابلیت شارژ سریع است. اجازه بدهید تا بدون بحث بیشتر، به سراغ مشخصات این گوشی هوشمند برویم. همراه چیکاو باشید.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند وای ۲۱ ویوو

گوشی هوشمند وای ۲۱ ویوو همچون بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی دیگر موجود در بازار از ناچ قطره‌ای سنتی برای این تلفن همراه خود استفاده می‌کند. برش قطره‌ای به عنوان خانه‌ای برای یک دوربین متوسط 8 مگاپیکسلی عمل می‌کند که قرار است عکس های سلفی مناسبی را ارائه دهد، ضمن این که کیفیت این حسگر برای تماس‌های ویدئویی نیز کفایت می‌کند خواهد بود. در مورد صفحه نمایش این گوشی نیز می‌توانیم بگوییم که از این گوشی از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی از نوع IPS LCD استاندارد با وضوح HD+ و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. شاید بتوان از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای تصویر را بتوان بزرگترین نقطه ضعف نمایشگر این تلفن به حساب اورد.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند وای ۲۱ ویوو - چیکاو

در داخل بدنه نیز پردازنده‌ی قدیمی هلیو P35 Octa-Core مدیاتک قرار گرفته است که متاسفانه، این تراشه دارای هشت هسته قدیمی Cortex-A53 با فرکانس حداکثر 2.3 گیگاهرتز است. برای GPU نیز از تراشه‌ی PowerVR GE8320 استفاده شده و کل تراشه با فرایند 12 نانومتری تولید شده است. علاوه بر این، ۴ گیگابایت رم به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی در دسترس قرار دارد. با استفاده از کارت میکرو SD می‌توانید میزان هر دو مورد را نیز افزایش دهید.

از نظر دوربین نیز، گوشی ویوو وای ۲۱ دارای یک ماژول دوربین ساده دوگانه است که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی کیفیت دارد و یک سنسور تشخیص عمق تصویر  2 مگاپیکسلی نیز با آن همراه شده است. برخی از ویژگی های عکاسی با سیستم عامل Funtouch OS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه شده است. با این حال، ما نمی‌توانیم از ماژول دوربین ساده‌ای مانند این انتظار بیشتری داشته باشیم. به هر حال، این دستگاه به وضوح مشخص می‌کند که دستگاهی برای بخش پایین رده طراحی شده است.

از نظر اتصالات، این دستگاه پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، دو بانده Wi-Fi 5، بلوتوث 5.0، GPS / GLONASS / BEIDOU ، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا را به همراه دارد. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را به ارمغان می‌آورد که به وضوح چشمگیرترین ویژگی در این گوشی است. این دستگاه با شارژ سریع 18 واتی شارژ می شود که در متوسط قرار می‌گیرد اما بهتر از 10 وات یا 15 وات ارائه شده توسط برخی شرکت‌های دیگر است. ابعاد دستگاه 164 در 76 در 8 میلی متر و وزن آن نیز 182 گرم است. علاوه بر این، دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار دکمه پاور قرار گرفته است.

گوشی وای ۲۱ ویوو - چیکاو

قیمت گوشی وای ۲۱ ویوو در هند

این گوشی جدید در رنگ‌های قرمز (Diamond Glow) و آبی (Midnight Blue) عرضه می‌شود. قیمت ویوو وای ۲۱ در هند از 13990 روپیه (در حدود ۱۹۰ دلار) برای نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می‌شود. نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 15490 روپیه (در حدود ۲۱۰ دلار) هزینه دارد. این دستگاه از طریق فروشگاه الکترونیکی Vivo India ، Amazon.in ، Flipkart ، Tatacliq ، Paytm و سایر فروشگاه های خرده فروشی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.