موتورولا اج جدید در ایالات متحده با صفحه نمایش 144 هرتز و اسنپدراگون ۷۷۸جی عرضه می شود

موتورولا یک تلفن هوشمند جدید اج (Edge) دارد که آن را عنوان مکمل گوشی‌های اج ۲۰ (Edge 20) ، اج ۲۰ پرو (Edge 20 Pro)، اج ۲۰ لایت (Edge 20 Lite) و اج ۲۰ فیوژن (Edge 20 Fusion)  به ما نشان می‌دهد. این به سادگی (و بسیار گیج کننده) موتورولا اج (Motorola Edge، بله ، دقیقاً مانند Edge اصلی سال گذشته) نامیده می‌شود. موتورولا این تلفن هوشمند را برای عرضه در بازارهای آمریکای شمالی تولید می‌کند. همراه چیکاو باشید.

فروش موتورولا اج جدید در آمریکا از 2 سپتامبر (۱۱ شهریور) با قیمت 500 دلار آغاز می‌شود. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل بوده و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز با فرکانس لمسی 576 هرتز بهره می‌برد. همچنین، از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام (Snapdragon 778G)، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، مقاومت در برابر نفوذ آب (با رتبه IP52) و حسگر اثر انگشت در لبه‌ی گوشی استفاده می‌کند.

 علاوه بر این، برای تأمین انرژی مورد نیاز آن نیز یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی نیز در داخل بدنه‌ی گوشی موتورولا اج جدید جای گرفته است.

گوشی‌های اج ۲۰ (Edge 20) ، اج ۲۰ پرو (Edge 20 Pro)، اج ۲۰ لایت (Edge 20 Lite) و اج ۲۰ فیوژن (Edge 20 Fusion)  - چیکاو

این گوشی موتورولا اج جدید در رنگ آبی سحابی (Nebula Blue) عرضه می‌شود و اندروید 11 را اجرا می‌کند. ابعاد آن 169 در 75.6 در 8.99 میلی متر بوده و 200 گرم وزن دارد. در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود که حسگر اصلی آن یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دیگر نیز سایر حسگرهای این دوربین هستند. در پنل جلو نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

قیمت خرده فروشی این گوشی به طور معمول ۷۰۰ دلار تعیین شده است اما می‌توانید آن را پس از رونمایی برای مدت محدودی با تخفیف  فوق‌العاده و به قیمت 500 دلار دریافت کنید. این تلفن در ابتدا در Best Buy ، B&H ، Amazon و Motorola.com در دسترس خواهد بود اما Verizon نیز قرار است آن را در ماههای آینده ارائه دهد. این دستگاه اواخر امسال در کانادا نیز مهمان جیب کاربران آنجا خواهد شد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.