نوکیا ایکس ۲۰ با ۶ تا ۸ گیگابایت رم، و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به قیمت ۳۶۵ دلار معرفی شد

نوکیا به تازگی گوشی هوشمند میان‌رده جدیدی را در کنیا عرضه کرده است. این گوشی جدید، نوکیا X20 نام دارد که در این کشور با دو نوع ذخیره سازی عرضه می‌شود اما شارژر را به همراه ندارد.

خبر این موضوع که این گوشی بدون شارژر عرضه می‌شود چندان غافلگیرکننده نیست زیرا خبرهایی که در رابطه با این سازنده تلفن هوشمند فنلاندی قبلا منتشر شده است، حاکی از این بود که این شرکت اعلام کرده است که این گوشی هوشمند را در بازارهای خاصی مانند اروپا بدون شارژر عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر این، نوکیا همچنین اعلام کرده بود که این حرکت برای کاهش زباله‌های الکترونیکی است زیرا بسیاری از کاربران از قبل در خانه شارژر دارند. در مورد مشخصات دستگاه نیز اعلام شده که گوشی نوکیا X20 به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی مجهز شده که از رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و همچنین در پنل جلو نیز یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

در پنل پشت، این گوشی از ماژول دوربین سه گانه با حسگر 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و دو لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تصویر نیز سایر سنسورهای این مجموعه هستند.

نوکیا X20 - چیکاو

در داخل بدنه این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلتفرم موبایل کوالکام قرار دارد که با 6 یا 8 گیگابایت رم همراه شده و با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که با توجه به پشتیبانی از اسلات کارت میکرو‌اس‌دی، می‌توان میزان حافظه را به اندازه‌‌ی دلخواه افزایش داد.

تغذیه آن  نیز یک باتری بزرگ 4470 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 18 واتی از طریق درگاه USB نوع C پشتیبانی می‌کند. نوکیا X20 سیستم عامل اندروید 11 را به طور پیش فرض اجرا می‌کند و استفاده از جک 3.5 میلی متری هدفون، پشتیبانی از ۵جی ، بلوتوث 5.0 ، NFC و مواردی از این قبیل نیز برخی دیگر از قابلیت‌های این گوشی شرکت فنلاندی است.

این دستگاه در کنیا با قیمت اولیه 40،000 KES (تقریبا 365 دلار آمریکا) در دسترس قرار خواهد گرفت و از طریق فروشگاه‌های محلی نیز به فروش می‌رسد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.