گوشی های پرچمدار هر دو برند ویوو و نوبیا گواهی 3C را به دست می آورند

اطلاعاتی که در سایت ۳ سی چین ثبت شده نشان می‌دهد که پرچمداران ویوو و نوبیا به زودی معرفی می‌شوند. پرچمدار ویوو با فست شارژ ۶۶ واتی عرضه می‌شود و پرچمدار نوبیا نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام در داخل بدنه‌ی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش چیکاو و به نقل از gsmarena، مشخصاتی که در وب سایت گواهینامه اجباری چین (CCC یا 3C) ثبت شده است، نشان می‌دهد که دو گوشی پرچمدار دیگر در راه هستند که به زودی معرفی خواهند شد. یکی از آن دو متعلق به برند ویوو است که با کد رمز vivo V2145A شناخته می‌شود. احتمال دارد که این کد رمز در اصل متعلق به گوشی پرچمدار نسخه‌ی ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس (vivo X70 Pro+) باشد. کد رمز تلفن دیگر نیز که با شماره NX669J-S by nubia شناخته می‌شود، احتمال داده می‌شود که به گوشی پرچمدار نوبیا  نسخه‌ی رد مجیک ۶ اس پرو (Red Magic 6S Pro) تعلق داشته باشد.

پرچمداران ویوو و نوبیا - چیکاو

ما کاملاً اطمینان داریم که گوشی جدید ویوو ممتازترین عضو در خط تولید گوشی‌های سری ایکس ۷۰ آینده این شرکت است زیرا این گوشی از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند. مدل قبلی این خط تولید یعنی گوشی ایکس ۶۰ پرو پلاس فقط پشتیبانی از فست شارژ 55 وات را توانست کسب کند، در حالی که مجموعه iQOO که گوشی ایکس ۶۰ پرو پلاس به آن تعلق دارد، قبلا در ماه جاری یعنی ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) معرفی شده است.

منطق مشابهی برای نیز برای گوشی رد مجیک ۶ اس پرو نوبیا وجود دارد که همین مورد را صدق می‌کند. در وب سایت ۳ سی قید شده که این تلفن با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی معرفی می‌شود. تنها نکته‌ی باقی مانده ارتقاء پردازنده است که این گوشی آینده نوبیا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کند.

گوشی پرچمدار نوبیا  نسخه‌ی رد مجیک ۶ اس پرو (Red Magic 6S Pro) - چیکاو

نوبیا همین مورد را نیز دو سال پیش با سری رد مجیک ۳ و رد مجیک ۳ اس انجام داد که در آن زمان هم وقتی سری رد مجیک ۳ اس را معرفی کرد تنها تغییر آن نسبت به گوشی‌های پیشین فقط ارتقاء جزئی در پردازنده بود و بس که پردازنده‌ی جدیدتر اندکی سرعت بیشتری داشت.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.