مانیتور هواوی میت ویو با قیمت ۵۹۹ دلار برای پیش خرید در انگلستان موجود شد

مانیتور میت ویو ۲۸.۲ اینچی هواوی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۳ به ۲ با انواع پورت ورودی، خروجی و همچنین مجهز به دو بلندگوی پر قدرت در پایه و دارای میکروفون داخلی با قیمت ۵۹۹ دلار در انگلستان در دسترس خریداران قرار گرفت.

به گزارش چیکاو و به نقل از gizmochina، اولین مانیتور مستقل هواوی با نام میت ویو (MateView)، از امروز برای پیش خرید در بریتانیا برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. میت ویو تا 30 آگوست (۸ شهریور) پیش فروش می‌شود و تحویل مانیتورهای پیش فروش شده و فروش فوری آن نیز از یک روز بعد یعنی در 1 سپتامبر (۹ شهریور) آغاز می‌شود.

مانیتور میت ویو ویژگی‌های بسیار هیجان انگیزی را به ارمغان می‌آورد. این محصول دارای پنل 28.2 اینچی با نسبت تصویر ۳ به ۲ بوده و از رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این مانیتور می‌تواند 98 درصد از طیف رنگ DCI-P3 و 100 درصد از طیف sRGB را پشتیبانی کند. علاوه بر این، مانیتور میت ویو گواهینامه‌های VESA DisplayHDR 400، TUV Rheinland Low Blue Light و Flicker Free را کسب کرده است. صفحه نمایش این مانیتور نسبت به بدنه ۹۴ درصد فضا را در بر می‌گیرد که نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که این دستگاه یک مانیتور تمام صفحه است.

مانیتور میت ویو طیف گسترده و کاملی از گزینه‌های اتصال را در دسترس کابران قرار می‌دهد. به عنوان شروع، این مانیتور هواوی دارای 2 درگاه USB-C ، 2 درگاه USB-A، درگاه HDMI ، Mini DisplayPort و جک 3.5 میلی متری خروجی صدای هدفون یا برای اتصال به دستگاه‌های تقویت صوتی است. این مانیتور همچنین به کاربران امکان می‌دهد تلفن همراه، نوت بوک و رایانه لوحی (تبلت) خود را به صورت بی سیم به این مانیتور متصل کنند. کاربران همچنین می‌توانند چندین ماوس و کیبورد را برای کنترل نوت بوک‌ها و تلفن‌های هوشمند خود متصل کنند. این امر با انعطاف پذیری خاصی که این مانیتور دارد، نیاز به اتصال مکرر و چندین باره را برای جا به جایی بین دستگاه‌ها را از بین می‌برد و راحتی و آسودگی فراوانی برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

اولین مانیتور مستقل هواوی با نام میت ویو (MateView) - چیکاو

این دستگاه هواوی با دو بلندگوی شیک و جذاب در قسمت جلو همراه شده که در پایه‌ی این مانیتور تعبیه شده است. صدای قوی، پر قدرت و با کیفیتی که این بلندگوها ارائه می‌دهند، نیاز به خرید یا تهیه‌ی بلندگوی جانبی برای این مانیتور را برطرف می‌کند. همچنین دارای دو میکروفون داخلی با الگوریتم کاهش نویز داخلی است.

دستگاه میت ویوی هواوی دارای تجربه کنترل اختصاصی رابط کاربری هوآوی با نام Smart Bar است. Smart Bar یک رابط کاربری لمسی برای مدیریت تنظیمات صفحه نمایش، ورودی و تنظیم میزان  صدای خروجی را ارائه می‌دهد.

مانیتور میت ویو از طریق فروشگاه آنلاین هواوی با قیمت 599.99 پوند در انگلستان به فروش می‌رسد. مشتریانی که این مانیتور جذاب را به صورت پیش خرید سفارش داده و تهیه کنند، یک محصول هواوی به عنوان تخفیف پیش خرید دریافت خواهند کرد. شرکت هواوی برای تخفیف این دسته از مشتریان سه محصول را در نظر گرفته که عبارتند از بلندگوهای هواوی سوند ایکس (Huawei Sound X)، هدفون‌های بی‌سیم هواوی فری بادز استودیو (Huawei FreeBuds Studio) یا هواوی میت پد ۱۰.۴ (Huawei MatePad 10.4). حال مشتریان مختار هستند تا یکی از این سه محصول را به عنوان هدیه‌ی تخفیف پیش خرید مانیتور انتخاب کنند. هواوی همچنین تحویل رایگان و گزینه‌های پرداخت انعطاف پذیر را نیز ارائه می‌دهد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.