هدفون های وان پلاس بادز پرو هم اکنون برای خریداران اروپایی در دسترس قرار دارد

هدفون‌های وان پلاس بادز پرو در رنگ‌های سفید براق و مشکی مات، درایو‌های ۱۱ میلی متری، پشتیبانی از دالبی اتموس، بلوتوث ۵.۲، عمر ۱۰ ساعت پخش و سطح تأخیر ۹۴ میلی ثانیه، در اروپا عرضه شد و در آمریکا نیز ۱۰ شهریور عرضه می‌شود.

به گزارش چیکاو و به نقل از gsmarena، تقریباً یک ماه پس از اعلام اولیه، هدفون کاملا‌ً بی سیم وان‌پلاس بادز پرو (OnePlus Buds Pro) با قیمت 149 یورو/139 پوند برای خرید در سراسر اروپا و انگلستان در دسترس قرار گرفته است. اولین جفت ایرباد حذف کننده نویز از وان پلاس در فروشگاه‌های رسمی وان پلاس و در رنگ‌های سفید براق و مشکی مات در دسترس قرار دارد.

وان پلاس بادز پرو برای شما امکان حذف نویز تطبیقی را با سه میکروفون روی هر جوانه دارد که تا ۴۰ دسیبل نویز خارج را لغو می‌کنند، به ارمغان می‌آورد. آنها دارای درایورهای 11 میلی متری هستند و از دالبی اتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می‌کنند. جفت شدن از طریق بلوتوث 5.2 اتفاق می‌افتد و وان پلاس سطح تأخیر 94 میلی ثانیه را اعلام می‌کند. عمر باتری در خود هدفون 10 ساعت (بدون حذف نویز) در نظر گرفته شده است در حالی که قاب شارژ آن را 33 ساعت دیگر افزایش می‌دهد.

هدفون کاملا‌ً بی سیم وان‌پلاس بادز پرو (OnePlus Buds Pro) - چیکاو

خریداران در ایالات متحده و کانادا باید تا 1 سپتامبر (۱۰ شهریور) منتظر بمانند تا وان پلاس بادز پرو برای خرید در دسترس آن‌ها قرار گیرد. تاکنون قیمت و جزئیات تاریخی که قرار است این هدفون‌ها در دسترس کاربران هندی قرار گیرد، هنوز مشخص نشده است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.