برخی از مشخصات گوشی هوشمند اوپو PEYMOO از طریق TENAA فاش شد

هفته گذشته یک تلفن هوشمند جدید اوپو با شماره مدل PEYM00 در سایت صدور گواهینامه TENNA ظاهر شد که برخی از جزئیات اصلی این دستگاه آینده‌ی اوپو را فاش کرد. در حال حاضر، لیست مشخصات این گوشی با رندرهای جدید آن به روز شده است. 

در تصاویر منتشر شده، یک ماژول بزرگ دوربین مستطیلی را می‌توان در پنل پشتی گوشی مشاهده کرد که نشان می‌دهد عرض این دستگاه تقریباً به اندازه‌ی یک سوم ارتفاع آن است. در سمت چپ پنل پشتی این تلفن هوشمند ماژول دوربین پنل آن دیده می‌شود که مجهز به سه حسگر شده و این حسگرها به صورت ستونی چیده شده‌اند. همراه چیکاو باشید.

تلفن هوشمند جدید اوپو - چیکاو

در قسمت راست ماژول دوربین عبارت «09-K» قابل مشاهده است که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند آینده اوپو می‌تواند دستگاهی از سری K محصولات این شرکت باشد. این دستگاه دارای دکمه روشن / خاموش در سمت راست است اما کلیدهای تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپ دستگاه قرار گرفته‌اند.

با توجه به مشخصاتی که در لیست آن آمده مشخص می‌شود که این تلفن از صفحه نمایش 6.43 اینچی سوپر آمولد بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارايه می‌دهد. همچنین، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت بیشتر است.

OPPO PEYM00 - چیکاو

در داخل بدنه‌ی این تلفن همراه، از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده می‌شود. این گوشی هوشمند با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد که حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل از نوع واید بوده و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز دیگر اعضای این مجموعه هستند. در پنل جلو نیز از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی یا تماس‌های تصویری استفاده می‌شود.

این گوشی هوشمند اوپو به احتمال زیاد از سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره خواهد برد که رابط کاربری سفارشی ColorOS خود شرکت در بالای آن قرار دارد. انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند نیز از یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. علاوه بر این، این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند اما هنوز جزئیات زیادی در این مورد در دسترس قرار ندارد.

OPPO PEYM00، که احتمالاً بخشی از سری K این شرکت چینی است، سه گزینه‌ی رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای را برای انتخاب در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با توجه به اینکه این گوشی قبلاً گواهینامه TENAA را کسب کرده است، به احتمال زیاد به زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.