آنر پلی ۵  با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ یو مدیاتک با رنگ آبی جدید وارد چین می شود

آنر در ماه مه امسال رسماً گوشی هوشمند پلی ۵ (Play5) را با مشخصاتی مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، دوربین چهارگانه و پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ یو (Dimensity 800U SoC) معرفی کرد. در ابتدا، هنگام معرفی، آنر پلی ۵ در سه نوع رنگ مشکی، بنفش و سفید در دسترس بود. اکنون ، آنر این تلفن هوشمند را در رنگ آبی جدید عرضه کرده است. 

آنر پلی ۵ در رنگ آبی تیره 2099 یوان (324 دلار آمریکا) برای نسخه اصلی با رم 8 گیگابایت بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی و با قیمت 2299 یوان (354 دلار پوند) برای رم 8 گیگابایت بعلاوه‌ی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی قیمت دارد. جالب اینجاست که آنر در حال حاضر این دستگاه را با قیمت اولیه 1999 CNY (309 دلار) عرضه می کند. همراه چیکاو باشید.

Play5 - چیکاو

مشخصات آنر پلی ۵

آنر پلی ۵ دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس (رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل) است. این دستگاه دارای یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای استفاده به عنوان سلفی در جلو گوشی بوده اما برای ماژول پنل پشتی از یک مجموعه ‌دوربین چهارگانه بهره می‌برد.

ماژول دوربین عقب دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور  تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک فلش LED بین چهار سنسور قرار دارد. این دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد که امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد.

مشخصات آنر پلی ۵ - چیکاو

در داخل بدنه نیز از یک پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ یو مدیاتک بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 به فروش می‌رسد. این دستگاه از باتری 3800 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و همچنین به  فناوری شارژ سریع 66 واتی مجهز شده است. آنر ادعا می‌کند که با استفاده از این شارژر تنها در مدت 15 دقیقه می‌تواند تا 60 درصد ظرفیت باتری را شارژ کند.

گوشی هوشمند پلی ۵ - چیکاو

این تلفن دو سیم کارته از 5G پشتیبانی می‌کند و از Wi-Fi 802.11ac ، GPS و بلوتوث v5.1 برخوردار است. این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدای هدفون بوده و پورت USB Type-C برای انتقال داده و شارژ را نیز به همراه دارد. همچنین از NFC پشتیبانی می‌کند و از نظر نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید ۱۰ بر روی رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی MagicUI 4.0 اجرا می‌کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.