ویژگی های ساعت های می شیائومی

امروزه خرید موبایل و لپ تاپ به تنهایی نیاز انسان را برآورده نمی کند و استفاده از کالای لوکسی مثل ساعت های دیجیتالی و مدل های هندز فری و غیره یک مجموعه کامل در کنار هم می سازند. تصور کنید قصد دارید صبح زود پیاده روی کنید، ساعت دیجیتالی شما تعداد قدم هایتان را نمایش می دهد و می توانید حتی تعداد ضربان قلبتان را نیز مشاهده کنید، پس نقش تکمیل کننده ای در کنار کالای دیجیتالی دیگری دارند، بنابراین تولیدکننده های بزرگ لوازم دیجیتالی مثل شیائومی، هواوی، سامسونگ و اپل، به این نیاز انسان پاسخ می دهند، تا تعادلی میان میزان تقاضا ایجاد شود.اما در این بازار رقابتی ساعت های شیائومی با قیمت مقرون به صرفه و 117 تمرین ورزشی و دوام باتری بیش از دو هفته توانسته، نظر کاربرانش را جلب کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طراحی و نمایشگر ساعت های می شیائومی

در اولین نگاه ساعت های می شیائومی شما را به یاد طراحی شیک ساعت های هوشمند اپل می اندازد. این ساعت در یک قاب پلاستیکی 44 میلی متری جای گرفته است و صفحه نمایشگری به اندازه 1.39 اینچ دارد که  با فناوری آمولد پوشیده شده و به صورت دایره شکل در بازار موجود است، این ساعت دارای بند بلند مشکی است که روی بند را حفره هایی پوشانده که به عبورجریان هوا کمک می کند. وقتی ساعت را روی دستتان استفاده کنید اصلا احساس سنگینی نمی کنید،چون 32 گرم بیشتر وزن ندارد. جنس بدنه ساعت از فلز و مقاوم در برابر ضربه است،یک نکته ای که در صفحه نمایشگر این ساعت مشاهده می کنید این است که امکان جایگزینی عکس خودتان را به عنوان پس زمینه ندارید

عملکرد ساعت های می شیائومی

سیستم عامل ساعت های شیائومی نیز راه و مسیر انحصاری اپل را دنبال می کنند، و دارای سیستم عامل خاص شیائومی است. صفحه اصلی نمایشگر به شما اجازه می دهد تا به برنامه ها دسترسی داشته باشید،اگر دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید می توانید وضعیت آب و هوایی، ضربان قلب، سطح استرس و انرژی؛ وضعیت اکسیژن خون، میزان کالری مصرف شده را مشاهده کنید، اما با این حال، ابتدا کار کردن با این منو کمی سخت است زیرا آیکون ها عنوان ندارند، مثلا ممکن است که دو تا فعالیت مشابه یک آیکون داشته باشد. اگر دوست داشته باشید که یک مجموعه کامل از موبایل و ساعت های شیائومی را داشته باشید، ساعت و موبایل Xiaomi لیپک بهترین انتخاب است، زیرا هم گارانتی اصالت کالا هم بازگشت 7 روزه کالا را برای شما تضمین می کند.

ساعت های شیائومی،همراه ورزشی تان است

ساعت های شیائومی در زمینه برنامه های ورزشی از برندهای دیگر تولید کننده مثل هواووی پیشی گرفته اند. این ساعت ها، دارای 117 برنامه ورزشی شامل دویدن، پیاده روی، تردمیل و غیره را دارد و شما تمام برنامه سلامت و ورزش را می توانید دراین ساعت جستجو کنید. هنگام پیاده روی نه تنها تمام مسیرتان را در خارج از منزل با جی پی اس ردیابی می کند،   بلکه سطح انرژی و میزان استرستان و سنسور فشار هوا را می توانید روی مونتیور مشاهده کنید. ساعت می یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم برنامه منظم ورزشی است. شما به راحتی می توانید برنامه ورزشی خود را انتخاب و شروع به ورزش کنید، به محض اینکه ایستادید، ساعت تمرین به صورت اتوماتیک متوقف می شود، و با فعالیت و حرکت، ادامه پیدا می کند.

میزان انرژی در  ساعت های شیائومی

باتری، انرژی دستگاه های دیجیتال است. شیائومی ادعا می کند عمر مفید ساعت های می،16 روز است، که شیائومی در زمینه باتری می درخشد. البته این عدد به میزان استفاده در هر فرد تفاوت دارد.اگر برنامه هایی مثل ضربان قلب و ورزش را فعال کنید، این مقدار، تغییر پیدا خواهد کرد و در صورت فعالیت کمتر حتی به گفته شیائومی به 22 روز نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این اعداد و ارقام چیزی نیست که باعث شود، شما از فعالیت های روزانه خود کم کنید، زیرا درصد ناچیزی از باتری کاهش پیدا می کند، مثلا استفاده از جی پی اس، حدود 15 درصد، بیشتر شارژ گوشی را مصرف نمی کند، و باتری بعد از 30 دقیقه ورزش کردن، فقط 3 -4 درصد کم می شود. البته ساعت های شیائومی با وجود اینکه هنوز مانند پرطرفدارترین گوشی موبایل شیائومی مدل pocof35gمحبوب نیستند، اما طرفداران خود را دارند.

ردیابی خواب با ساعت های هوشمند شیائومی

یکی از امکانات فوق العاده این ساعت، ردیابی خواب است، ساعت می شیائومی کیفیت خوابتان را به شما گزارش می دهد و راهکارهایی برای داشتن خواب عمیق را به شما پیشنهاد می کند. این ساعت از طریق رصد وضعیت REMمغز وضعیت خواب را گزارش می دهد.

قیمت ساعت های می شیائومی

شیائومی در تمام محصولاتش از استراتژی قیمت استفاده می کند، زیرا با ترکیب کیفیت خوب و قیمت مناسب توانست بخشی از بازار موبایل را از آن خود کند، در نتیجه این استراژِی را در سایر محصولات خود استفاده کرد. قیمت ساعت های می شیائومی بسیار ارزان تر از برندهای دیگر ساعت های هوشمند در بازار است، شما با این قیمت می توانید از مزیت هایی مثل صفحه نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بیشتر استفاده کنید، اگر قصد خرید ساعت های شیائومی را دارید، می توانید به وب سایت لیپک سر بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.