گوشی های سری ویوو ایکس ۷۰ از تراشه های اگزینوس سامسونگ و دایمنسیتی مدیاتک استفاده می کنند

گوشی‌های هوشمند مدل‌های سری ویوو ایکس (X VIVO) همیشه در رقابت سخت با پرچمداران سطح بالا بوده‌اند. اما انواع ویوو ایکس ۷۰ (VIVO X70) و ویوو ایکس ۷۰ پرو (VIVO X70 Pro) امسال ممکن است این نظم را تغییر دهند. همان طور که یکی از افشاگران معروف Weibo ثابت می‌کند، مدل‌های آینده‌ی ویوو تفاوت چندانی با تلفن‌های هوشمند نسل قبل این برند ندارند. به طور خاص‌، گوشی هوشمند معمولی این سری همچنان از تراشه سامسونگ اگزینوس 1080 استفاده می‌کند، در حالی که نسخه بین‌المللی با پردازنده قدیمی خوب دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 1200) در بازار عرضه خواهد شد. نسخه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک حتی موفق به نمایش در گیک بنچ شده است. [انواع بین‌المللی X60/Pro از تراشه‌های Snapdragon 870 استفاده می‌کردند! همراه چیکاو باشید.

عملکرد و موارد دیگر گوشی‌های ویوو ایکس ۷۰

این وبلاگ نویس همچنین فاش کرد که سری ویوو ایکس ۷۰ به سه نسخه تقسیم می‌شود. و به غیر از تراشه‌های ذکر شده، تراشه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام را نیز در نسخه پرو پلاس خواهیم دید. به عنوان یادآوری، گوشی ویوو ایکس ۶۰ پرو پلاس در سال گذشته دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بود.

علاوه بر این، تلفن های هوشمند ویوو ایکس ۷۰ و ویوو ایکس ۷۰ پرو از شارژ 44 واتی پشتیبانی می‌کنند. با این حال، قبل از این، ما متوجه شدیم که برخی از مدل‌های سری ویوو ایکس ۷۰ دارای مجوز دسترسی به شبکه هستند. و در آن زمان  ما دیدیم که نسخه پرو پلاس به جای شارژ ۴۴ واتی فوق الذکر، از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند.

کارشناس دیگری گفت گوشی هوشمند ویوو ایکس ۷۰ آینده دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با طراحی حفره‌ی هول پانچ است. همانطور که انتظار می‌رفت، دوربین سلفی جلو در قسمت بالای مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد. همچنین صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

ماژول دوربین ویوو ایکس ۷۰

ماژول دوربین ویوو ایکس ۷۰ - چیکاو

سنسور دوربین اصلی نیز از نسل قبلی IMX598 به IMX766 ارتقا یافته است. مورد دوم را می‌توان در میلیون‌ها تلفن هوشمند یافت که از اوپو رنسو ۵ پرو پلاس  (OPPO Reno5 Pro+)  شروع می‌شود و با آنر مجیک ۳ (Honor Magic 3) به پایان می‌رسد.

شایان ذکر است که ویوو در حال توسعه تراشه ISP (پردازش سیگنال تصویر) خود با نام کد «Yueying» است. از این نظر، تلفن‌های همراه سری ویوو ایکس ۷۰ باید با این تراشه ISP خود توسعه یافته عرضه شوند. در این صورت، تراشه ISP در SoC (پردازنده) ادغام نمی‌شود. در عوض به عنوان یک تراشه مستقل عمل خواهد کرد. به غیر از سخت افزار، سازنده یک الگوریتم تصویربرداری جدید را نیز ارائه می‌دهد که عملکرد تصویربرداری بهتری را تضمین می‌کند. جالب این جا است که این شرکت تا همین اواخر توسعه ISP خود را مخفی نگه داشته است. اما دیدن ISP از ویوو تعجب آور نیست. از این گذشته، این شرکت مدتی است که در حال توسعه و تحقیق ایده‌های خلاقانه برای بخش دوربین است. با این حال، هنوز هیچ یک از موارد گفته شده از سوی این شرکت به طور رسمی تایید نشده است.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.