سفارش سایت و تهدیدهای جدی آن

اگر نیاز به برونسپاری وبسایت خود دارید، حتما باید فرایند سفارش سایت و تهدیدهای جدی آن را بشناسید. متاسفانه امروزه به شدت درباره بدقولی و تاخیر در حوزه IT می‌شنویم، معمولا این مشکلات در بحث پرداخت هزینه و مدت زمان طراحی سایت اتفاق می‌افتد. مسلما قیمت و مدت زمان پیاده سازی یک سایت وردپرسی با یک سایت مارکت پلیس متفاوت است، اما هر کدام استانداردهایی را دارد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفارش سایت 

مهم‌ترین نگرانی مشتریان طراحی سایت، هزینه و زمان پیاده‌سازی است. برآورد زمان و هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی از جمله میزان پیچیدگی، ویژگی‌های مورد نیاز، تکنولوژی منتخب، تعداد و نوع محتوا، سبک طراحی و… بستگی دارد. متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از برنامه نویسان و شرکت ها بد قولی می‌کنند و در تحویل پروژه تاخیر دارند و یا در روند کار قیمت را افزایش می‌دهند.

شرکت طراحی سایت رایانیتا برای اطمینان خاطر مشتریان، ضمانت کتبی عملکرد و بازگشت وجه می‌دهد. در صورت هر گونه نارضایتی تمامی مبلغ پرداختی در کمتر از ۴۸ ساعت به شما بازگردانده می‌شود.

جهت ارتباط با شرکت رایانیتا و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰ تماس بگیرید یا از طریق وبسایت RAYANITA.COM درخواست مشاوره خود را ثبت نمایید.

هزینه طراحی سایت

به صورت معمول هزینه و زمان انجام یک پروژه طراحی وبسایت توسط افراد و شرکت‌ّهای گوناگون متفاوت است. اما در این میان داده‌های پرتی موجود است که تفاوت رنج آنها با سایرین بسیار زیاد است. معمولا اینگونه افراد و شرکت‌ها مناسب نیستند و یک مشکلی در این میان وجود دارد مانند کیفیت پایین، مشتریان خاص، پیچیدگی پیاده‌سازی و … .

تفاوت هزینه شرکت و اشخاص چندان متفاوت نیست. همکاری با شخص یا شرکت هر دو ممکن است مزایا و معایبی داشته باشد. این انتخاب وابسته به استراتژی و شخصیت شماست.

استاندارد تعرفه طراحی سایت

لازم است پیش از سفارش، حدود استانداردهای زمان و هزینه انواع وبسایت را بدانید. معمولا وبسایت‌ها را در چهار دسته کل تقسیم بندی می‌کنند: طراحی انواع سایت وردپرسی، برنامه نویسی از صفر انواع سایت (From Scratch)، مارکت پلیس و اتوماسیون.

– طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یک CMS(Content Management System) می باشد و کار طراحی و پیاده سازی را ساده تر می‌کند برای همین معمولا زمان و هزینه این نوع سایت ها کمتر از سایر حالات می باشد.

برای سایت خبری و شرکتی حدود ۲ و ۳ میلیون تومان به بالا، حدود ۳ تا ۵ روز و برای سایت فروشگاهی با ووکامرس حدود ۴ میلیون به بالا حدود ۵ تا ۱۰ روز می‌باشد.

البته لازم به ذکر است شرکت رایانیتا برای حمایت از فروشگاه‌ها مخصوصا برای فعالان اینستاگرام تخفیف ویژه ۱۵٪ برای وبسایت های فروشگاهی ارائه می‌دهد.

– طراحی و برنامه نویسی سایت از صفر

معمولا شرکت‌ها در این مورد از زبان‌های مختلفی استفاده می‌کنند اما بهترین زبان PHP-Laravel Framework می‌باشد. حدود قیمت این شیوه پیاده سازی از ۸ میلیون تومان برای وبسایت‌های ساده تر و از ۱۲ میلیون تومان برای فروشگاه های اینترنتی می‌باشد. محدوده زمانی برای هر شرکت متفاوت است ولی محدوده زمانی استاندارد بین ۱۰ روز تا ۱ ماه می‌باشد.

– سفارش مارکت پلیس

برای سفارش مارکت پلیس حتما به شرکتی رجوع کنید که از لحاظ کیفیتی در حد خوبی قرار داشته باشد.  مدت زمان و هزینه مارکت پلیس به ویژگی‌های مورد نیاز وابسته است ولی به صورت کلی حدود هزینه ۲۰  تا ۳۰ میلیون تومان به بالا و حدود زمان ۲۰ روز تا ۲ ماه می‌باشد.

– اتوماسیون

اتوماسیون‌ها که بیشتر سیستم های درون سازمانی هستند معمولا ویژگی‌های خاص تری دارند و هزینه و زمان آنها به نسبت بالاتر است. طراحی اتوماسیون اداری حدود ۳۰ میلیون به بالا با مدت زمان ۴۰ رو به بالا می‌باشد.

سفارش سئو

خیلی از مشتریان تصور می‌کنند سئو همراه طراحی سایت انجام می‌شود اما لازم به ذکر است که سئو یه بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرایندی جداگانه برای قرارگیری سایت در نتایج برتر گوگل است. مراحل کار، شیوه قیمت‌گذاری، نوع قرارداد، مدت زمان قرارداد و … در سفارش سئو کاملا متفاوت است.

معمولا قراردادهای سئو شش ماهه و یک ساله تنظیم می‌شوند و هزینه آن به صورت ثابت و ماهانه می‌باشد. تعیین هزینه نهایی وابسته به بررسی سایت موجود و میزان سختی عبارات کلیدی مد نظر می‌باشد.

تولید و بازاریابی محتوا از اصول اساسی سئو می‌باشد. معمولا این بخش می تواند به عهده مشتری یا به عهده شرکت ارائه دهنده خدمت باشد. در صورتی که تولید محتوا با شرکت باشد معمولا هزینه جداگانه‌ای وابسته به تعداد محتوا، تعداد کلمات هر محتوا و نوع نگارش تعیین می‌شود.

تمامی خدمات طراحی سایت رایانیتا با رعایت کامل نکات پایه سئو پیاده سازی می شود. همچنین در صورت درخواست سئو تخصصی در گزارشات ماهانه شاهد بهبود جایگاه وبسایت خود خواهید بود.

نکات مهم برای سفارش طراحی سایت

اگر می‌خواهید به حوزه کسب و کار الکترونیک وارد شوید و سفارش سایت ثبت کنید، حتما قبل از سفارش از موارد زیر اطمینان بیابید.

– پیاده‌سازی تمامی امکانات درخواستی

حتما قبل از ثبت سفارش نهایی و واریز پیش پرداخت با شخص یا شرکت مقابل درباره تمامی امکانات مورد نظر خود صحبت کرده و تمامی موارد را در قرارداد ذکر کنید که به هیچ عنوان در روند کار مبلغی اضافه نگردد. تنها در صورتی امکان افزایش و مبلغ وجود دارد که شما ویژگی‌های بیشتری از موارد ذکر شده در قرارداد درخواست نمایید که قیمت و هزینه آن متعاقبا از سمت مقابل اعلام می‌گردد و با توافق طرفین پیاده‌سازی می‌شوند.

-پیشگیری از تاخیر

بهتر است در قرارداد فی ما بین حتما جریمه‌ای برای طرفین در صورت دیرکرد از سمت هر طرف مشخص شود تا هر دو با خیال آسوده کار را پیش ببرند.

– ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه را فقط شرکت‌هایی که به کار خود اطمینان داشته باشند ارائه می‌دهند زیرا در صورت بروز حتی یک مورد نارضایتی شرکت متضرر می‌شود.

شرکت رایانیتا علاوه بر ضمانت بازگشت وجه و عملکرد، یک سال پشتیبانی رایگان ۲۴ ساعته برای تمامی خدمات خود ارائه می‌دهد. این نشان دهنده میزان اطمینان به کیفیت کارشان می‌باشد. البته قابل ذکر است با وجود کیفیت بالا قیمت‌هایشان بسیار مناسب است. می توانید از طریق وبسایت RAYANITA.COM خودتان مشاهده کنید.

– بررسی مجوزها و نمونه کارها

اگر می‌خواهید با شرکت همکاری داشته باشید، لازم است حتما چک کنید که مجوزهای لازمه را داشته باشد. برای مشاهده کیفیت سایت های طراحی شده نیز می توانید در وهله اول سایت خود شرکت را بررسی کرده و پس از آن نمونه کارهایشان را تحلیل کنید.

– جوایز و افتخارات

معمولا جوایز نشان برتری یک شرکت یا فرد هستند. بنا براین داشتن مقام و رتبه می تواند سبب اطمینان خاطر شما از میزان توانایی طرف مقابل باشد.

شرکت رایانیتا، شرکتی فناور است و دارای مقام کشوری طراحی سایت در مسابقات ملی فن‌آورد می‌باشد.

– پشتیبانی

پشتیبانی سایت از مهم ترین خدماتی است که شرکت ارائه می‌دهد. مدت زمان پشتیبانی هر شرکت متفاوت است.

شرکت رایانیتا برای تمامی خدمات خود به صورت یکساله و ۷/۲۴ پشیبانی ارائه می‌دهد. جهت ارتباط با کارشناسان رایانیتا با شماره 02147620070 تماس گرفته یا به وبسایت RAYANITA.COM مراجعه نمایید.

– خدمات جانبی

سایر خدمات جانبی نیز می‌تواند در انتخاب شما اثر گذار باشد. به طور مثال در صورت سفارش سایت از رایانیتا، هاست و دامین رایگان، آموزش رایگان، ورود محتوای رایگان و سئو تکنیکال رایگان نیز علاوه بر یک سایت حرفه ای و با کیفیت و البته به هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان خواهید داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.