گلکسی A12 ناچو سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ رسماً معرفی شد

سامسونگ امروز با عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A12 ناچو در بازار اروپا ، یک سری جدید از سری گلکسی A خود را معرفی کرد. این دستگاه تقریباً مشابه گلکسی A12 اصلی است اما دارای چیپست متفاوتی است. همراه چیکاو باشید.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD است که وضوح صفحه نمایش HD+ را با وضوح 1600 در 720 پیکسل ارائه می‌دهد. نسبت تصویر 20: 9 دارد و نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای یک شکاف Infinity-V یا حفره‌ی قطره‌ای در بالای صفحه نمایش است که سنسور دوربین جلو را در خود جای داده است.

در داخل بدنه، دستگاه از پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ خود شرکت استفاده می‌کند. مدل اصلی مجهز به مدیاتک هلیو P35 SoC است. این گوشی تا 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند که امکان افزایش ظرفیت ذخیره سازی تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند.

سامسونگ گلکسی A12 ناچو - چیکاو

در بخش دوربین، این دستگاه از ماژول دوربین چهارگانه در پشت بهره می‌برد که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. در قسمت پنل جلوی، دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس تصویری است.

گوشی هوشمند گلکسی  A12 Nacho سامسونگ - چیکاو

این گوشی به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری سفارشی One UI 3.1 سامسونگ استفاده می کند. این گوشی هوشمند از باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی همراه می‌شود.

گوشی هوشمند گلکسی  A12 Nacho سامسونگ در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سفید عرضه می‌شود. این تلفن همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی در روسیه 11990 روبل قیمت دارد که تقریباً 163 دلار آمریکا می‌شود. ضمن این که، مدل دیگر که با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود، 13990 روبل (190 دلار) هزینه دارد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.