مقایسه‌ی تبلت گلکسی S7 FE با نسخه‌ی پرچمدار Tab S7+

اگر قصد خرید تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S7+) را داشته‌اید اما برچسب قیمت ۹۰۰ یوریی آن باعث شده از خرید آن صرف نظر کنید، اکنون می‌توانید گلکسی تب اس ۷ اف‌ای (Galaxy Tab S7 FE) را که عضو دیگر این خانواده محسوب می‌شود، انتخاب کنید. این تبلت صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی دارد که با نمایشگر آن تبلت هیچ تفاوتی ندارد اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر ۶۵۰ یورو عرضه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

البته با توجه به قیمت پایین‌تر، مشخصات متفاوتی را نیز دریافت می‌کنید. نمایشگر هر دو تبلت از سایز ۱۲.۴ اینچی استفاده می‌کنند اما تب اس ۷ پلاس از نوع سوپر آمولد بهره می‌برد در حالی که اس ۷ اف‌ای از TFT ساخته شده است. مدل برتر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را در بدنه‌ی خود جای داده در حالی که دیگری از اسنپدراگون ۷۵۰ جی ۵جی بهره می‌برد و با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است اما می‌توان از کارت حافظه‌ی میکرواس‌دی نیز استفاده کرد.

Samsung Galaxy Tab S7+ - چیکاو

گرچه نمایشگر تبلت گلکسی  Tab S7 FE با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل عرضه می‌شود اما باز هم زیبا به نظر می‌رسد و کیفیت بسیار خوبی دارد. وزن این تبلت ۶۰۸ گرم بوده که نسبت به تبلت‌های پرچمدار شاید اندکی زیادتر باشد اما از ۴ بلندگو برخوردار شده که شرکت AKG کیفیت صدای آن ها را تنظیم می‌کند. بنابراین کیفیت و قدرت صدای واقعاً عالی را دریافت می‌کنید که از دیدن محتوا لذت بیشتری می‌برید. همچنین قلم استایلوس به همراه این تبلت عرضه می‌شود که برای یادداشت برداری یا استفاده برای انجام کارهای هنری به شما خیلی کمک می کند.

در مورد محتویات داخل جعبه نیز یک آداپتور برق استاندارد ۱۵ وات و کابل USB-C دریافت می کنید. علاوه بر این، تبلت S7 FE می‌تواند از فست شارژ تا سرعت ۴۵ وات پشتیبانی کند. همچنین، لوازم جانبی Book Cover را که اختیاری است می‌توانید دریافت کنید تا بتوانیداز طریق DeX Samsung  محتوای تصویری را روی  صفحه نمایش بزرگ تلویزیون یا مانیتور  تماشا کنید.

تبلت گلکسی  Tab S7 FE - چیکاو

باتری یکی از تنها از اجزایی است که در هر دو تبلت با ظرفیت یکسان ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود. احتمالاً باید برای چندین روز استفاده کافی باشد. این تبلت اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 را به طور پیش فرض اجرا می‌کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.