تبلت می پد ۵ شیائومی در تیزر رسمی با لوازم جانبی صفحه کلید ظاهر می شود

شایعات می‌گویند تبلت می پد ۵ شیائومی در سه نسخه‌ی معمولی، لایت و پرو معرفی خواهند شد. هر سه نسخه‌ی این تبلت از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند و در حالی که دو مدل ساده و پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهند برد، نسخه‌ی لایت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

شیائومی یک تیزر جدید برای تبلت می پد ۵ شیائومی (Xiaomi Mi Pad 5) منتشر کرد که در آن می‌گوید این تبلت در تاریخ 10 آگوست (۱۹ مرداد) عرضه می‌شود. پوستر جدید صفحه نمایش می پد ۵ را با گوشه‌های گرد نشان می‌دهد و همچنین می‌توانید قاب جلد صفحه کلید را ببینید که روی آن از یک بافت چرمی بهره می‌برد.

Xiaomi Mi Pad 5 - چیکاو

در حال حاضر جزئیات رسمی درباره تبلت می پد ۵ بسیار ناچیز است، اما دیروز شیائومی پوستری را به اشتراک گذاشت که تأیید می‌کند این تبلت از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد. همچنین فریم تخت تبلت را با خط آنتن به ما نشان داد، که بیانگر این موضوع است که این تبلت از بدنه‌ای با ساختار فلزی بهره می‌برد و از شبکه‌های ارتباطات LTE و 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالی که منتظر هستیم تا شیائومی چند ویژگی دیگر از تبلت می‌پد ۵ را قبل از رونمایی رسمی در ۱۹ مرداد تأیید کند، شایعات ادعا می‌کنند که این شرکت چینی قصد دارد در این رویداد از سه تبلت تحت سری می پد ۵ رونمایی کند که می پد ۵، می پد ۵ لایت (Mi Pad 5 Lite) و می پد ۵ پرو (Mi Pad 5 Pro) نام دارند.

تبلت می پد ۵ شیائومی - چیکاو

طبق شایعات، هر سه تبلت از صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی از نوع LCD استفاده خواهند کرد، ضمن این که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌گیری لمسی ۲۴۰ بهره خواهند برد. علاوه بر این، دو تبلت می پد ۵ ساده و می پد ۵ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ پلتفرم موبایل کوالکام قدرت می‌گیرند، می پد ۵ لایت به اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام مجهز خواهد شد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.