شیائومی می میکس 4 به همراه تبلت می پد 5 سه شنبه آینده معرفی می‌ شوند

گوشی پرچمدار می میکس ۴ شیائومی (Xiaomi Mi Mix 4) با کد (2106118C) در 10 آگوست (۱۹ مرداد) در کنار تبلت می پد ۵ ( Mi Pad 5) رونمایی می‌شود. شیائومی رسماً تأیید کرده که می میکس ۴ رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می‌کند. روابط عمومی این شرکت به پردازنده‌ای که قرار است در داخل بدنه‌ی این گوشی قرار گیرد، اشاره‌ای نکرده است، اما اطلاعات گیگبنچ (Geekbench) چندان محرمانه نیست و براساس آن می‌توان حدس زد که میکس جدید از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (Snapdragon 888+) که نسخه پیشرفته‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام است، پشتیبانی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

همان طور که در کارت امتیازی بنچمارک مشاهده می‌شود، یک مدل خاص دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. قبلاً نیز فاش شده بود که نسخه‌ی‌ 8 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت. پیکربندی اولیه احتمالاً نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی خواهد بود، اما احتمال دارد یک نسخه با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت نیز عرضه شود.

Xiaomi Mi Mix 4 - چیکاو

برخی شایعات ادعا می‌کردند که می میکس ۴ همانند می ۱۱ اولترا دارای صفحه نمایش ثانویه در پشت خواهد بود. رندرهای اولیه سه بعدی دقیقاً این موضوع را تأیید می‌کنند اما احتمال دارد که درست نباشد.

یک پوستر به تازگی در Weibo ظاهر شده است و چیزی واقعاً عجیب را نشان می‌دهد که یک محافظ پنل پشتی می میکس ۴ است اما درواقع بخش پشتی واقعی این گوشی نیست. یا شاید قرار است نمای جلوی دستگاه را نشان دهد؟ یک قاب شیشه‌ای مطمئناً انتخاب عجیبی خواهد بود.

گوشی پرچمدار می میکس ۴ شیائومی - چیکاو

حداقل برچسب «۱۰۸ مگاپیکسل» بسیار خوانا است و می‌توانید ماژول مستطیلی یک لنز پریسکوپی را مشاهده کنید. قابلیت‌های دوربین در می میکس ۴ فقط به همین موارد خلاصه نمی‌شود بلکه این گوشی قرار است اولین تلفن هوشمند شیائومی باشد که با دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌شود.

این همان چیزی است که شایعات نیز به آن اشاره می‌کنند اما اکنون تصاویر تیزر نیز بر آن صحه می‌گذارد. ضمن آن که  UWB (باند فوق گسترده = Ultra Wide Band) نیز به صورت آنبرد خواهد بود. اطلاعاتی که از 3C (گواهینامه اجباری کشور چین) به دست می‌آید، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از شارژ سریع با سیم 120 وات بهره می‌برد. ظرفیت باتری آن نیز 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

Tablet pad 5 - چیکاو

به هر حال، گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 4، می پد 5 (یک تبلت مجهز به قلم) و شاید سایر دستگاه‌ها سه شنبه هفته آینده (۱۹ مرداد) رونمایی خواهند شد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.