لپ‌تاپ گلکسی کروم بوک Go LTE سامسونگ در آمریکا با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می رسد

سامسونگ ماه گذشته گلکسی کروم بوک گو ( Galaxy Chromebook Go) را معرفی کرد. علاوه بر این، اعلام کرد که نسخه‌ی LTE این کروم بوک را نیز به زودی در دسترس کاربران خواهد داد. آن نسخه در حال حاضر برای پیش خرید در ایالات متحده در دسترس قرار دارد، اما متأسفانه، به جز اضافه شدن یک شکاف سیم‌کارت هیچ تغییر دیگری را به خود ندیده است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش  Android Police، کروم بوک گلکسی گو نسخه‌ی LTE، ۵۰ دلار از نسخه‌‌ای که فقط از  Wi-Fi پشتیبانی می‌کند گرانتر است. این دستگاه ۳۴۹ دلار قیمت دارد که شرکت مخابراتی  AT&T آن را در اختیار مشتریان و مشترکان خود قرار خواهد داد. مشترکانی که این نسخه را خریداری کنند، نسبت به نسخه‌ی معمولی و فاقد LTE، هر ماه ۴.۸۶ دلار بیشتر پرداخت خواهند کرد. درضمن، مشترکانی که این نسخه‌ی کروم بوک را سفارش دهند در عوض مقدار هزینه‌ای که بیشتر می‌پردازند، لپ‌تاپی را که دریافت می‌کنند در سمت راست از اسلات سیم‌کارت نانو بهره می‌برد، اما سایر مشخصات آن بدون تغییر باقی می‌ماند که این مورد واقعاً ناامید کننده است زیرا انتظار داشتیم نسخه LTE به صفحه نمایش لمسی مجهز شود. همان طور که چند هفته پیش گزارش داده بودیم، هنوز امیدوار بودیم که از قابلیت‌های بیشتری همچون رم بیشتر و فضای ذخیره سازی بالاتر نیز برخوردار شود.

لپ‌تاپ گلکسی کروم بوک Go LTE سامسونگ - چیکاو

صفحه نمایش این لپ‌تاپ از یک پنل ۱۴ اینچی از نوع LED استفاده می‌کند که می‌تواند رزولوشن 1366 در 768 پیکسل را ارائه دهد. این نمایشگر همچنین دارای لولایی است که می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد.

پردازنده‌ای که در بطن این دستگاه جای می‌گیرد از شرکت اینتل و  Celeron N4500 خواهد بود که با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی همراه می‌شود. خوشبختانه شکاف کارت MicroSD در سمت چپ به شما امکان می‌دهد تا بتوانید بسته به نیاز خود از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت به آن اضافه کنید. این کروم بوک سامسونگ  همچنین دارای یک وب کم 1 مگاپیکسلی با رزولوشن 720P است.

Galaxy Chromebook Go - چیکاو

سامسونگ می‌گوید گلکسی کروم بوک گو از باندهای LTE 2 ، 4 ، 5 ، 12 ، 29 و 66 و همچنین از Wi-Fi دو بانده ، Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند. از نظر پورت‌های ورودی- خروجی نیز، دارای دو پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.0 و یک پورت ترکیبی هدفون خروجی/میکروفون است.

علاوه بر این، یک باتری ۴۲.۳ وات ساعتی نیز در داخل این لپ‌تاپ تعبیه شده که می‌تواند حداکثر تا 12 ساعت کارکرد را تامین کند و تا 13 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. از نظر مدت زمان شارژ شدن نیز، ظرف مدت 50 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود در حالی که شارژ کامل این باتری حدود 130 دقیقه به طول می‌انجامد.

گلکسی کروم بوک گو سامسونگ - چیکاو

این لپ‌تاپ برای پیش فروش در دسترس کاربران قرار دارد و کسانی که نسخه LTE را پیش خرید می‌کنند، بین 23 تا 25 آگوست (یکم تا سوم شهریور) آن را دریافت خواهند کرد. امیدواریم سامسونگ نسخه‌های دیگری از این لپ‌تاپ کروم بوک را با صفحه لمسی و رم و حافظه‌ی بیشتر عرضه کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.