گوشی های سامسونگ گلکسی A52 با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ مشاهده شدند

گلکسی A52، و A52 5G سامسونگ به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. اکنون نسخه جدیدی از این گوشی در گیک بنچ با عنوان SM-A528B دیده شده که از تراشه‌ا‌ی با مشخصات قدرتمندتر استفاده می‌کند و احتمال داده می‌شود که سایر اجزا و بخش‌ها نیز ارتقا داشته باشند. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه به احتمال زیاد با نام گلکسی A52s سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778Gنیز بهره خواهد برد. در بنچمارک فوق از نام مادربرد با عنوان « Lahaina» یاد شده که نام کد رمز مورد استفاده برای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل کوالکام است اما در این جا این مورد به وضوح مشخص نیست. اگر مورد دیگری در میان نباشد، امتیازات این دستگاه با امتیازات گوشی هوشمند آنر ۵۰ در زمانی که در گیک بنچ قرار داشت، مطابقت دارد.

گلکسی A52s سامسونگ - چیکاو

گوشی هوشمند آنر ۵۰ دارای اندروید 11 با 8 گیگابایت رم بود. در مقایسه با تراشه‌ی 750G ، پردازنده‌ی 778G با فرایند پیشرفته‌تر 6 نانومتر TSMC در مقابل 8 نانومتر سامسونگ ساخته شده است که هسته‌های پردازنده جدیدتر مبتنی بر Cortex-A78 به جای A77 و پردازنده‌ی گرافیکی نیرومندتر و قوی‌ترAdreno 642L در مقابل 619L قرار دارد. پردازنده‌ی جدید همچنین با مودم 5G سریع‌تر و سرعت نهایتاً تا ۳.۳ گیگابایت بر ثانیه و اتصال محلی بهتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 ارائه می‌شود.

منبع خبر یعنی GalaxyClub که نتیجه‌ی بنچمارک را مشاهده کرده، همچنین از منابع دیگر نقل می‌کند که ادعا می‌کنند گلکسی A52s حداقل در سه رنگ سیاه، سفید و سبز روشن به اروپا می‌آید. شاید موارد بیشتری نیز وجود داشته باشند که با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی، مشخص خواهند شد.

Samsung Galaxy A52 - چیکاو

اکنون صحبت از این موضوع است که بعید به نظر می‌رسد گوشی‌های نسخه‌ی A52 در رویداد آنپکد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد آتی) معرفی شوند، بنابراین انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند در تاریخ مجزای دیگری پس از این رویداد رونمایی شوند.

توجه داشته باشید که مدل‌هایی که از حرف «S» در نام آن‌ها استفاده می‌شود اغلب با ماژول دوربین مختلفی ارائه می‌شوند، بنابراین ممکن است تغییراتی که در این گوشی‌ها اعمال می‌شود فقط مختص به ارتقای پردازنده نباشد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.