آنر برای بازگشت به اوج به شدت می‌جنگد

آنر (Honor) از هواوی جدا شده است تا بتواند خود را سرپا نگه دارد. Counterpoint Researchis گزارش می‌دهد که این حرکت موفقیت آمیز بوده است چرا که این برند مبارزه‌ی خود را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد سقوط آزاد این برند در ماه‌های اولیه‌ی سال به این دلیل اتفاق افتاد که در حال سازماندهی مجدد کسب و کار خود بود. اکنون هم این موضوع به پایان رسیده  و هم معرفی سری 50 باعث افزایش قابل توجهی در فروش این شرکت شده است. همراه چیکاو باشید.

آنر در دو ماه گذشته رشد بسیار قوی را تجربه کرده است و در ماه ژوئن (خرداد – تیر) موفق شده به 8.4٪ از سهم بازار دست یابد. این آخرین ماهی است که اطلاعات آن مشخص شده است.

Honor - چیکاو

با نگاه دقیق‌تر، تحقیقات Counterpoint نشان می‌دهد که فروش بین 21 ژوئن (۳۱ خرداد) تا 4 ژوئیه (۱۳ تیر)، در مقایسه با دو هفته‌ی قبل از آن، 36 درصد افزایش داشته است که به دلیل عرضه‌ی سری آنر پی ۵۰ است که در 25 ژوئن (۴ تیر) معرفی شد. این به معنای این است که این شرکت هنوز رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد زیرا قرار است سری مجیک ۳ (Magic 3) در ماه آینده از راه برسد و احتمال دارد که میزان رشد این شرکت به این زودی متوقف نشود.

آنر - چیکاو

این عملکرد را می‌توان به وفاداری مشتریان به نام تجاری و همچنین قابلیت‌های تحقیق و توسعه‌ی آن نسبت داد. جورج ژائو (George Zhao) فاش کرد که بیش از 4000 نفر در زمان جدایی آنر از هواوی در دفتر مرکزی جدید استخدام شدند و اکنون کاربران از تداوم برند خود قدردانی می‌کنند.

یک دلیل کلیدی دیگر که باعث می شود آنر به یک رقیب قدرتمند تبدیل شود پیوند آن با Digital China است، یک شرکت چینی که بزرگترین شبکه زنجیره‌ی تامین را تحت پوشش خود دارد و به آنر اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های خود را در بین مخاطبان بیشتری توزیع کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.