تبلت گلکسی تب S7 FE سامسونگ با Wi-Fi و ۵جی در آمریکا عرضه می شود

تبلت ارزان قیمت پرچمدار سامسونگ، گلکسی تب اس ۷ اف‌ای  (Galaxy Tab S7 FE)، چند هفته‌ای است که در دسترس قرار دارد. تاکنون هیچ نسخه‌ای از تبلت گلکسی اس ۷ «فن ادیشن» (Fan Edition) در ایالات متحده عرضه نشده و این اولین مدل از تبلت فن ادیشن یا «نسخه‌ی طرفداران» سامسونگ است که سرانجام قرار شده در آمریکا ارائه شود. همراه چیکاو باشید.

تبلت گلکسی تب اس ۷ طرفداران سامسونگ در دو نوع Wi-Fi و 5G عرضه خواهد شد. نسخه Wi-Fi از پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G کوالکام و نسخه 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G کوالکام پشتیبانی می‌کند. به جز تفاوت در پردازنده، همه‌ی مشخصات دیگر این دو تبلت سامسونگ با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند. تبلت اس ۷ طرفداران سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی از نوع IPS LCD، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود که حافظه‌ی ذخیره سازی آن را از طریق کارت حافظه‌ی microSD می‌توان افزایش داد.

Galaxy Tab S7 FE - چیکاو

این تبلت از یک باتری بزرگ 10090 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع بهره می‌برد. ماژول دوربین عقب را یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با استفاده از AF (فوکوس خودکار) تشکیل می‌دهد و  یک حسگر 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت نیز برای دوربین سلفی وجود دارد. این تبلت، همچنین دارای دو بلندگوی صدای استریو است که تنظیم کیفیت صدای آن را شرکت AKG برعهده داشته است. تبلت تب اس ۷ طرفداران سامسونگ همراه با قلم استایلوس (S Pen) عرضه می‌شود. ضمن این که تبلت اس ۷ FE از صفحه کلید نیز پشتیبانی می کند اما این وسیله‌ی جانبی را سامسونگ به همراه تبلت ارائه نمی‌دهد.

تبلت گلکسی تب S7 FE سامسونگ - چیکاو

فروش تبلت اس ۷ فن ادیشن از همین امروز ۵ آگوست (۵ شنبه ۱۴ مرداد) در ایالات متحده آغاز می‌شود. نسخه‌ای که فقط از WI-FI بهره می‌برد ۵۲۹ دلار به فروش می‌رسد اما برای نسخه‌ی 5G آن باید ۶۶۹ دلار بپردازید.

تبلت اس ۷ فن ادیشن - چیکاو

شما می‌توانید این تبلت جدید را مستقیماً از Samsung.com ، AT&T و Verizon خریداری کنید. سایر اپراتورها از جمله T-Mobile و US Cellular نیز در نهایت این تبلت را به فروش خواهند رساند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.