تبلت آنر V7 Pro با پشتیبانی از قلم و صفحه کلید مغناطیسی عرضه می شود

آنر قبلاً فاش کرده است که یک تبلت با نام V7 Pro در 12 آگوست (۲۱ مرداد) وارد بازار می شود و امروز این شرکت جزئیات بیشتری در مورد آن فاش کرد. طبق آخرین تیزر ، این تبلت، علاوه بر قلم استایلوس، استفاده از صفحه کلید مغناطیسی را نیز پشتیبانی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید. 

تبلت مدل قبلی یعنی آنر V6 نیز با قلم استایلوس کار می‌کرد و حدس زده می‌شود که احتمال دارد این تبلت نیز از همان قلم استایلوس پشتیبانی کند. آنچه در V7 Pro آینده متفاوت است، این است که صفحه کلید دارای طراحی متفاوتی خواهد بود، در وسط آن یک عنصر ضخیم وجود دارد که احتمال داده می‌شود که باتری در آن بخش تعبیه شود که تبلت را به صورت بی سیم یا از طریق  مغناطیسی شارژ می‌کند.

تبلت آنر V7 Pro - چیکاو

تصویر منتشر شده همچنین یک صفحه صاف را نشان می‌دهد که در لبه‌های آن پورت USB-C و پنجره‌های بلندگوهای تبلت قابل مشاهده هستند. این موارد می‌تواند تغییراتی در طراحی ایجاد کند که باعث می‌شود طراحی V7 Pro نسبت به طراحی Honor V6 متفاوت باشد و از نظر بصری به جدیدترین دستگاه‌های iPad و تبلت‌ گلکسی Tab S7 سامسونگ نزدیک شود. از نظر مشخصات، تقریباً، هنوز به آن صورت چیزی مشخص نشده است اما شایعات به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۳۰۰ تی مدیاتک 1300T اشاره می کنند که احتمالاً تراشه‌ی دایمنسیتی D1200 خواهد بود که برای تبلت‌ها بهینه شده است. 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.