نشت زیاد اطلاعات، رویداد آنپکد سامسونگ را بی ثمر می کند

جذابیت یک رویداد به معرفی و رونمایی از محصولاتی است که تاکنون نه شکل ظاهری آن‌ها را دیده باشیم و نه از مشخصات آن‌ها اطلاعاتی را دریافت کرده باشیم. زمانی که از یک ماه قبل و حتی بسیار بیشتر، افشاگران هم عکس‌های آن کالاها را منتشر کرده باشند و هم تمام مشخصات و قابلیت‌های آن‌ها را شرح داده باشند، تنها چیزی که این میان باقی می‌ماند، تأیید آن داده‌ها است. متأسفانه، امروزه به دلیل افشای بسیار سریع و دقیق مشخصات و ویژگی‌ها به همراه عکس‌های دقیق و باکیفیت از محصولات، دیگر برگزاری این چنین رویدادهایی آن لطف و هیجان سابق را ندارند که بی‌صبرانه و با شور و شوق فراوان برای فرا رسیدن آن روز، لحظه شماری می‌کردیم. همراه چیکاو باشید.

در حالی که بسیاری از ما بی‌صبرانه منتظر روز 11 آگوست (۲۰ مرداد) و برگزار شدن رویداد بزرگ «گلکسی آنپکد» (Galaxy Unpacked) سامسونگ هستیم ، ایوان بلاس، افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری برنامه‌های دیگری داشت و توضیحات دقیق‌تری از محصولات مورد انتظار را در کنار جزئیات قیمت اروپایی آنها به اشتراک گذاشت.

رویداد آنپکد سامسونگ - چیکاو

او در توییتی اعلام کرد: در ابتدا دو گوشی هوشمند تاشو قرار است معرفی شوند. یکی گلکسی فولد ۳ (Galaxy Z Fold 3) و دیگری گلکسی زد فلیپ ۳ (Z Flip 3). نسخه اصلی تلفن زد فلیپ ۳ به احتمال زیاد با 256 گیگابایت حافظه و قیمت 1899 یورو معرفی خواهد شد و سپس نسخه‌ی دیگری از آن با حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی بیشتر یعنی با ۵۱۲ گیگابایت که با قیمت ۱۹۹۹ یورو رونمایی خواهد شد. ظرفیت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی زد فلیپ ۳ نیز ازمقدار 128 گیگابایت  با ۱۰۹۹ یورو شروع خواهد شد، در حالی که برای مدل 256 گیگابایتی آن نیز  قیمت 1114 یورو برای نسخه‌ی پایه درنظر گرفته شده است.

Galaxy Unpacked - چیکاو

ما هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شایعاتی که درباره قیمت این تلفن‌های تاشو فاش شده‌اند، تثبیت می‌شوند یانه. اما نکته‌ی هم این جا است که این شایعات با شایعاتی که پیش از این برای میزان قیمت احتمالی دو گوشی هوشمند تاشوی مقرون به صرفه منتشر شده‌اند، کاملاً مطابقت دارند. همچنین با چندین رندر رسمی از تلفن تاشوی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های بنفش، زرد، سبز و مشکی آن رو به رو هستیم.

ایوان بلس همچنین قیمت گلکسی واچ کلاسیک را در دو اندازه 40 میلیمتری و 44 میلی‌متری به اشتراک گذاشت که مدل اولی 379 یورو و دومی 409 یورو قیمت دارد. برای گلکسی بادز ۲ (Galaxy Buds 2) نیز قیمت 159 یورو ذکر شده است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.