گوشی‌های Moto E20 و Lenovo K14 یکی هستند

موتورولا به تازگی از گوشی‌های هوشمند سری Edge 20 که تلفن‌های سطح برتر و بالاتر از میان رده هستند، رونمایی کرده است. تنها چند روز بعد از معرفی آن‌ها، مشخصات مربوط به گوشی جدید این برند در وب ظاهر می‌شود. براساس این گزارش، این گوشی با برند لنوو (Lenovo) عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

اخیراً، لنوو چندین تلفن هوشمند با مارک موتورولا با لوگوی خاص خود روانه بازار کرده است. بنابراین، تعجب آور نیست که بدانید گوشی هوشمند Moto E20 در آینده با نام Lenovo K14 در برخی بازارها به فروش خواهد رسید. 

بر اساس گزارش MySmartPrice ، این گوشی‌ها توسط Bluetooth SIG و TÜV Rheinland با شماره مدل XT-2155 تأیید شده‌اند. مورد اول تأیید می‌کند که آنها به بلوتوث 5.0 مجهز خواهند شد اما مورد دوم وجود باتری 3760 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی را نشان می‌دهد.

گوشی‌های هوشمند سری Edge 20 - چیکاو

متأسفانه، تأییدیه‌ها به جز پارامترهای ذکر شده به چیز دیگری از مشخصات یا ویژگی‌های این گوشی هوشمند اشاره نمی‌کنند. به هر حال، از آن‌جا که این دستگاه یک تلفن همراه از سری Moto E خواهد بود، باید مشخصات پایین‌تری نسبت به ارزان‌ترین تلفن هوشمند سری Moto G فعلی که اتفاقاً Moto G10 نام دارد، داشته باشد.

Lenovo K14 - چیکاو

برای کسانی که از مشخصات گوشی Moto G10 اطلاعاتی ندارند، باید بگوییم، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ خواهد بود و در داخل بدنه‌ی آن از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ پلتفرم موبایل کوالکام استفاده خواهد شد.ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشت شامل یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر خواهد بود. برای دوربین جلو نیز از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده خواهد شد. همچنین از سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به حسگر اثر انگشت، تأییدیه‌ی IP52 برای مشخص شدن درجه‌ی مقاومت در برابر ورود گرد و غبار و پاشش آب به داخل دستگاه را مشخص می‌کند. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۰ واتی عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی موتورولا Moto E20  و Lenovo K14 (که هر دو یک گوشی اما با ۲ نام هستند) فاش نشده است اما انتظار می‌رود تا قبل از رونمایی این گوشی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی سایر مشخصات و ویژگی‌های آن در دسترس قرار گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.