با دیدن این عکس‌ ها، لطفاً لبخند بزنید!

گاهی اوقات بهتر است برای چند لحظه هم که شده، از دنیای فناوری و خبرهای سیل‌آسای آن فاصله بگیریم. خبرهای فناوری پایان ندارند. امروز اعلام می‌شود سامسونگ شارژر مغناطیسی کاملاً بی‌سیم ۵۰ واتی را معرفی کرد که ظرف مدت تنها یک ساعت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی شما را به طور کامل شارژ می‌کند، هنوز از حیرت و تعجب این خبر بیرون نیامده‌ایم که فردا اعلام می‌شود هواوی از شارژر مغناطیسی ۶۰ واتی رونمایی کرد و پس فردا نوبت به شیائومی می‌رسد که اعلام کند به زودی شارژر ۲۰۰ واتی کاملاً بی‌سیم خود را در بازار عرضه می‌کند و… این خبرها در زمینه‌های مختلف با سرعت زیاد منتشر می‌شوند. امروزه همه‌ی ما با بمباران اطلاعاتی مواجه هستیم. تنها خبرهای فناوری نیست، بلکه اخبار سیاسی، اقتصادی، جنگ و درگیری، و… پس بیایید هفته‌ای یک بار، با دیدن عکس‌های طنزآمیز در چیکاو، حتی برای چند دقیقه هم که شده اجازه دهیم گل لبخند بر لب‌های ما شکوفا شود! پس، در ادامه با چیکاو همراه باشید.

ویرایش به ما این قدرت را می‌دهد که انواع کارها را با تصاویر انجام دهیم. می‌توانیم عکس‌ها را بهتر جلوه دهیم یا ویژگی‌های چهره‌ی افراد را تغییر دهیم. مهمتر از همه  می‌توانیم از نرم‌افزار ویرایش برای ایجاد تصاویر خنده‌دار و احمقانه استفاده کنیم تا روحیه افراد را روشن کرده و دوستانمان را بخنداند.

این دقیقاً همان چیزی است که این هنرمند دیجیتالی، آدیتیا آریانتو (Aditya Aryanto)، از مهارت‌های سخت خود برای انجام آن استفاده می کند. او حیوانات داخل عکس را برای سرگرمی به مکعب تبدیل می کند. به نظر می‌رسد این موجودات به تازگی از بازی ویدیویی Minecraft فرار کرده‌اند. این هنرمند نام این سری کارهایش را Anicube یا Animal + Cube گذاشت. آدیتیا از فتوشاپ برای انجام این ویرایش‌ها استفاده می‌کند. نتایج کاملاً مضحک و گاهی حتی واقعی به نظر می‌رسند. در اینجا قسمت اول این مجموعه تقدیم می‌شود.

 

 

منبع Boredpanda
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.