قفل هوشمندی که هواوی برای در منزل ساخته، معرفی شد

 قفل هوشمندی که هواوی برای در منزل ساخته است با نام Huawei Smart Selection Dessmann بخشی از مجموعه دستگاه‌هایی است که هفته گذشته غول فناوری چین در مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو رونمایی کرد. این محصول در حال حاضر از طریق پلت فرم خرید رسمی هواوی Vmall در دسترس قرار می‌گیرد و بسیاری از تخفیف‌های موجود برای این محصول نیز برای خریدار آن در نظر گرفته می‌شود. همراه چیکاو باشید.

قفل هوشمند در یک وسیله‌ی خلاقانه و نوآورانه از هواوی است که به عنوان یک ابزار ایمنی قوی در اختیار مالکان قرار می‌گیرد. این قفل هوشمند در، با ویژگی‌های امنیتی بسیاری که برای آن تعبیه شده، از ورود غیر مجاز افراد به داخل منزل جلوگیری می‌کند. داده‌های باز شدن در به صورت تفکیک ثبت می‌شود، این اطلاعات می‌توانند با افراد داخل شبکه کاربر به اشتراک گذاشته شوند. قفل در هوشمند را می‌توان از راه دور و از طریق برنامه Huawei Smart Life کنترل کرد.

قفل هوشمند هواوی - چیکاو

این قفل هوشمند در، همچنین می‌تواند سایر دستگاه‌های هوشمند را که برای انجام عملکرد کاری برنامه‌ریزی شده باشند، مدیریت کند. ویژگی یک ضربه‌ای کاربر را قادر می‌سازد چراغ‌ها، بلندگوهای بی سیم و سایر دستگاه‌های متصل را خاموش کند. این دستگاه دارای زنگ هشدار یا حالت دفاعی است که با فشار دادن ترکیبی از دکمه‌ها فعال می‌شود. همچنین یک دستگیره برای باز شدن سریع جهت استفاده در مواقع اضطراری وجود دارد که می‌تواند در چنین مواقعی (مواقع اضطراری) مورد استفاده قرار گیرد.

قفل هوشمند جدید هواوی از طراحی پل بهره می‌برد و دارای شش روش باز کردن قفل با کارت هوشمند هواوی است. این دستگاه از یک کیف پول هواوی استفاده می‌کند که از قابلیت گوشی هوشمند شما برای باز و قفل کردن دستگاه استفاده می‌کند. همچنین حتی در زمانی که گوشی هوشمند شما شارژ نداشته و خاموش شده باشد باز هم می‌توانید قفل در  را مورد استفاده قرار دهید و آن را قفل یا باز کنید.

سایر گزینه‌های باز کردن قفل در دستگاه وجود دارد. اینها شامل اسکنر اثر انگشت‌، حفاظت از کد رمز عبور ، باز کردن قفل از طریق یک کلید و گذرواژه‌های دوگانه یا گذرواژه‌ی موقت است.

پیشنهاد بسیار جذاب برای خریداران این قفل در هوشمند Huawei Smart Selection Dessmann شامل 100 یوان چین (15 دلار) به عنوان تخفیف در قیمت محصول است. این قفل در هوشمند با قیمت 1699 یوآن (263 دلار) به فروش می رسد. علاوه بر این، خریداران یک دستگاه باتری لیتیومی Dessmann 5000 میلی آمپری با قیمت 199 یوان (31 دلار) را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. علاوه بر این موارد، این قفل در هوشمند به صورت ارسال رایگان تحویل خریداران خواهد شد. مجموع تخفیف‌های این قفل هوشمند می‌تواند تا ۵۰ دلار باشد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.