گوشی اینفینیکس اسمارت ۵ ای با نمایشگر بزرگ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در هند رونمایی شد

اینفینیکس (Infinix) که زیرمجموعه‌ی Transsion Holdings، محسوب می‌شود، تلفن هوشمند جدیدی را برای بازار هند معرفی کرده است. این تلفن هوشمند یک محصول مقرون به صرفه است و با نام تجاری «اینفینیکس اسمارت ۵ ای» (Infinix Smart 5A) عرضه می‌شود. این جدیدترین گوشی هوشمند این برند است که تحت سری «اسمارت ۵» (Smart 5)  در هند به فروش خواهد رسید و قرار است در 2 آگوست (۱۱ مرداد) عرضه شود. این در حالی است که اخیراً تلویزیون هوشمند 40 اینچیInfinix X1 40  با کیفیت Full HD در هند معرفی شده است. همراه چیکاو باشید.

اینفینیکس اسمارت ۵ ای از نظر مشخصات  با توجه به پخش تیزرهای Flipkart می‌توان پی برد که دارای صفحه نمایش 6.52 اینچ با بریدگی قطره‌ای برای تعبیه‌ی دوربین سلفی و وضوح صفحه نمایش نیز با کیفیت HD+ عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت در پشت است و علاوه بر آن، از تشخیص چهره با استفاده از دوربین سلفی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه ی آن قرار می‌گیرد که زمان استفاده طولانی مدت را تضمین می‌کند.

اینفینیکس اسمارت ۵ ای - چیکاو

این تیزر همچنین نشان می‌دهد که «اسمارت ۵ ای» دارای یک دوربین دوگانه عقب است که مشخصات آن هنوز مشخص نشده است. همچنین از طراحی pyramid-shaped (هرمی شکل) در پنل پشتی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی اقیانوسی (Ocean Wave)، آبی متمایل به سبز (Quetzal Cyan) و مشکی (Midnight black) در دسترس قرار خواهد گرفت.

Infinix Smart 5A - چیکاو

اینفینیکس اسمارت ۵ ای پس از مراسم معرفی، برای فروش در فروشگاه آنلاین فلیپ کارت ((Flipkart عرضه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. فروشگاه فلیپ کارت همچنین به خریداران این گوشی هوشمند برنامه قفل دستگاه JioExclusive را به عنوان هدیه ارائه می‌دهد که به خریداران اجازه می دهد از قبل مبلغ ۵۵۰ روپیه (حدود ۸ دلار) به عنوان جایزه‌ی پیش خرید، دریافت کنند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.