سری سامسونگ گلکسی S21 وصله امنیتی اندروید اوت 2021 را دریافت می کند

سامسونگ چند روز پیش وصله‌ی امنیتی اندروید اوت 2021 را برای گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ (Galaxy A52) منتشر کرد و پس از آن نیز این وصله‌ی امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند A72 و A8 (2018) در دسترس کاربران قرار داد. در حال حاضر، این شرکت جدیدترین وصله امنیتی را برای سه تلفن هوشمند دیگر، یعنی تلفن‌های گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21)، گلکسی اس ۲۱ پلاس (Galaxy S21+) و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra)، ارائه کرده است. همراه چیکاو باشید.

نسخه جدید پچ (وصله) امنیتی اوت 2021 حامل میان‌افزار (سفت افزار) نسخه‌ی G99x0ZCU2AUGE عرضه می‌شود و به روز رسانی این فریمور (firmware) برای گوشی هوشمند اس ۲۱ اولترا نیاز به دانلود حجمی در حدود 300 مگابایت دارد.http://hikav.ir

 وصله امنیتی برای گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21)، گلکسی اس ۲۱ پلاس (Galaxy S21+) و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra)، ارائه شد - چیکاو

این به روزرسانی در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس کاربران تلفن‌های فوق قرار می‌گیرد اما باید تا چند روز دیگر در برای کاربران هنگ کنگ و تایوان نیز عرضه شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این پچ امنیتی ظرف چند هفته آینده در دسترس کاربران کشورهای بیشتری نیز قرار گیرد.

اگر در چین زندگی می‌کنید و هنوز این به‌روز رسانی پچ امنیتی را برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی خود بروید و سپس عبارت به‌روز رسانی نرم‌افزار را به صورت دستی انتخاب کنید.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.