هواوی از ساعت هوشمند بچگانه‌ی چیلدرن واچ ۴ پرو رونمایی کرد

ساعت هوشمند چیلدرن واچ ۴ پرو هواوی (Huawei Children’s Watch 4 Pro) یکی از محصولات کودک محور است شرکت هواوی است که هفته گذشته از سوی این غول فناوری چین به بازار عرضه شد. چیلدرن واچ ۴ پرو یک ابزار پوشیدنی هوشمند برای کودکان با چندین عملکرد است که اهداف آموزشی و ایمنی را ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

این ساعت هوشمند دارای یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش 1.41 اینچی امولد لمسی است و همچنین از طراحی راحت مچ بند بهره می‌برد. این دستگاه پوشیدنی هوشمند همچنین دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی بوده و در دو رنگ زیبای آبی و صورتی در بازار عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند بچگانه تنها ۵۷.۵ گرم وزن دارد.

ساعت هوشمند چیلدرن واچ ۴ پرو هواوی - چیکاو

بند مچ بند با استفاده از سیلیکون و اشعه‌ی ماوراء بنفش تولید شده است. این ساعت هوشمند با وجود این که از یک باتری کوچک ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و کارکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد اما با قابلیت شارژ سریع همراه شده که می‌تواند 50 درصد از باتری آن در ظرف فقط 20 دقیقه شارژ شود.

این ساعت هوشمند با اتصال WLAN ، بلوتوث و شبکه‌های تلفن همراه سازگاری دارد. علاوه بر این امکانات و قابلیت‌ها، از ویژگی تماس تصویری نیز بهره می‌برد، ضمن این که از ۹ وضعیت هوش مصنوعی برخوردار بوده و از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند بچگانه از یک دانشنامه‌ی داخلی نیز بهره می‌برد و همچنین در برابر آب مقاوم است.

Huawei Children's Watch 4 Pro - چیکاو

ساعت هوشمند هواوی چیلدرن واچ ۴ پرو از 30 آگوست (۹ شهریور) در چین با قیمت اولیه 998 یوان (154 دلار) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. هیچ جزئیاتی در مورد عرضه جهانی و قیمت خارج از چین این محصول در دسترس قرار ندارد، ضمن این که انتظار نمی‌رود که هواوی این ساعت را در خارج از چین عرضه کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.