شیائومی در حال طراحی می بند ایکس با نمایشگر انعطاف‌ پذیر 360 درجه است

یک اسلاید منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی در حال ساخت مچ بند جدیدی است که از کیفیت طراحی و ساخت بسیار بالایی برخوردار خواهد شد. این مچ بند بسیار پیشرفته با نام مچ بند ایکس عرضه خواهد شد و با توجه به استفاده از صفحه نمایش ۳۶۰ درجه و عدم استفاده از سگک، قیمت آن چندین برابر می بندز فعلی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

مچ بند می بندز (Mi Bands) شیائومی بسیار موفق و بسیار مقرون به صرفه بوده است. با این حال، این شرکت ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گجتی نسبتاً بسیار رده بالا و پرچمدار به عنوان جانشین آن و به نام می بند ایکس (Mi Band X) باشد. یک عکس از ظاهر این دستگاه به بیرون درز کرده که به وضوح نشان می‌دهد این گجت از صفحه نمایش انعطاف پذیر 360 درجه بهره خواهد برد.

مچ بند می بندز شیائومی - چیکاو

این مچ بند از یک نمایشگر انعطاف پذیر برخوردار می‌شود که به دور مچ دست شما می‌پیچد. با توجه به این که در آن از سگک استفاده نخواهد شد، پس می‌تواند ۳۶۰ درجه‌ی کامل را پوشش دهد. به جای سگک، از آهنربا (به عنوان دکمه‌ی آهنربایی) استفاده می‌شود تا بتوانید مچ بند را به دور مچ دست خود ببندید.

Mi Bands - چیکاو

اسلاید بالا حاکی از آن است که مچ بند می بند ایکس گجتی نازک و سبک خواهد بود. ضمن آن که کاملاً مشخص است که چنین دستگاه پیشرفته‌ای به آن صورت ارزان نیز نخواهد بود.

گجت می اسمارت ۶ (Mi Smart Band 6) با قیمت ۴۵ یورو عرضه شد. نسخه‌ی ۵ قبل از آن ۴۰ یورو قیمت داشت. این گجت پوشیدنی  بیشتر به مچ بند نوبیا آلفا (nubia Alpha) یا ساعت هوشمند نوبیا واچ (nubia Watch) شباهت خواهد داشت.

گجت می اسمارت ۶ (Mi Smart Band 6) - چیکاو

البته، صفحه نمایش هیچ کدام از آن دو گجت از نوع انعطاف پذیر 360 درجه نیست، با این حال، نوبیا واچ ۲۲۰ یورو قیمت دارد، بنابراین می بند ایکس به احتمال زیاد چندین برابر می‌بندز فعلی قیمت خواهد داشت.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.