گوشی پوکو ایکس۳ جی تی مجهز به دایمنسیتی ۱۱۰۰ و  گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد

هفته گذشته پوکو گوشی هوشمند F3 GT را معرفی کرد و اکنون این برند نسخه‌ای دیگر از اسمارت فون مدلGT را با نام پوکو ایکس ۳ جی تی (Poco X3 GT) را معرفی کرده است. دستگاه جدید، در واقع همان نسخه‌ی بین‌المللی ردمی نوت ۱۰ پرو (Redmi Note 10 Pro) است که به طور انحصاری برای کاربران چین تولید می‌شود اما به جای مارک ردمی (Redmi) دارای نشان پوکو (Poco) است. همراه چیکاو باشید.

پنل قسمت جلوی آن را یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD تشکیل می‌دهد که از رزولوشن FullHD+ بهره می‌برد و با سرعت تازه سازی 120 هرتز تصاویری بسیار نرم و روان را به نمایش می‌گذارد.

برای محافظت این صفحه نمایش از خط و خش یا خراشیدگی نیز از گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ (Gorilla Glass Victus Corning) کمک گرفته شده است. علاوه بر این، در قیمت وسط بالای نمایشگر نیز حفره‌ی هول پانچ تعبیه شده تا دوربین سلفی در زیر آن قرار گیرد. کیفیت حسگر واید این دوربین نیز ۱۶ مگاپیکسل است. دوربین اصلی ماژول سه‌گانه‌ی پشت را یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی واید تأمین می‌کند که دو حسگر دیگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند.

پوکو ایکس ۳ جی تی - چیکاو

پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک (MediaTek’s Dimensity 1100) نیز به گوشی هوشمند پوکو ایکس ۳ جی تی قدرت می‌بخشد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی اشاره کرد. یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین برق این اسمارت فون را بر عهده دارد و پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات نیز کمک می‌کند تا این باتری با سرعت بسیار بالا شارژ شود.  

Poco X3 GT - چیکاو

پوکو ایکس ۳ جی تی رابط کاربری MIUI 12.5 را در بالای اندروید 11 اجرا می‌کند تا عملکرد بسیار سریع، نرم و روانی را به ارمغان آورد. از دیگر مشخصات و قابلیت‌های آن نیز می‌توان از حسگر اثر انگشت در لبه‌ی جانبی، بلندگوهای استریو و بلستر IR یا فرستنده مادون قرمز (برای تبدیل گوشی هوشمند به دستگاه کنترل از راه دور وسایلی همچون تلویزیون و هر وسیله‌ی دیگری که دارای ریموت کنترل باشد) می‌توان نام برد.

گوشی هوشمند پوکو ایکس ۳ جی تی، در فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین از قیمت ۲۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی آغاز می‌شود، در حالی که مدل دیگر که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، با قیمت 329 دلار به فروش می‌رسد. این اسمارت فون در سراسر آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا در دسترس کاربران و خریداران قرار می‌گیرد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.