گوشی هوشمند هواوی نوا 8SE Vitality Edition با پردازنده‌ی قدیمی در چین معرفی شد

سال گذشته، هواوی از تلفن هوشمند نوا 8 SE با استفاده از یک پردازنده‌ی دایمنسیتی مدیاتک و ماژول دوربین چهارگانه عقب رونمایی کرد. امروز، پس از تقریباً نه ماه، این شرکت نسخه 2021 این تلفن را با نام Huawei Nova 8 SE Vitality Edition معرفی کرد. برجسته‌ترین مشخصات این گوشی هوشمند، استفاده از پردازنده‌ی کیرین 710A با طراحی و ساخت خود هواوی، ماژول دوربین عقب سه گانه و شارژ سریع 40 وات خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند هواوی Nova 8 SE Vitality Edition تنها در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و با قیمت ۲۹۲ پوند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 این اسمارت فون در دو رنگ نقره‌ای و مشکی تولید می‌شود. کاربران می‌توانند برای خرید این تلفن همراه به وب سایت رسمی هواوی، Vmall ، Jingdong و سایر پورتال‌های فروشگاهی در چین مراجعه کنند.

مشخصات گوشی هوشمند هواوی Nova 8 SE Vitality Edition

مشخصات گوشی هوشمند هواوی Nova 8 SE Vitality Edition - چیکاو

 این گوشی هوشمند در مقایسه با Nova SE اصلی از طراحی جدیدی بهره می‌برد. در این گوشی ماژول دوربین عقب سه گانه به صورت عمودی قرار می‌گیرد. این مورد یک تغییر مهم نسبت به ماژول دوربین چهارگانه‌ای است که در پنل پشتی Nova 8 SE مشاهده می‌شود.

Nova 8 SE - چیکاو

نمایشگر این تلفن همراه ۶.۶ اینچی از نوع LCD با کیفیت Full HD+ یعنی رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را عرضه می‌کند. در پنل جلو، قسمت بالای نمایشگر یک حفره‌ی هول پانچ مشاهده می‌شود که دوربین سلفی در زیر آن قرار می‌گیرد. حاشیه‌های دور نمایشگر باریک و ظریف طراحی شده‌اند. این صفحه نمایش می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴ درصد است.

همان طور که در بالا گفته شد، ماژول دوربین روی پنل عقب دارای سه دوربین است که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از نوع واید با گشودگی دیافراگم  f/1.8بوده و دو حسگر دیگر نیز هرکدام ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند و برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Huawei Nova 8 SE Vitality Edition - چیکاو

 دوربین پشتی از بزرگنمایی دیجیتال 6 برابری پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با کیفیت FullHD و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ویدیو ضبط کند. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار دارد.

در داخل بدنه‌ی این گوشی هوشمند پردازنده‌ی قدیمی هشت هسته‌ای Kirin 710A که محصول هواوی است و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می‌تواند از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند نهایتاً می‌تواند شبکه‌ی ارتباطات 4G را عرضه کند و از بلوتوث v5.1 و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و توری مشبک بلندگو در قسمت بالا و همچنین درگاه USB Type-C در پایین اشاره کرد. این تلفن هوشمند با EMUI 10.1 UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید راه‌اندازی می‌شود.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.