ال جی در فروشگاه های خود در کره جنوبی آیفون می فروشد

هفته گذشته شایعاتی شنیده شد مبنی بر این که ال‌جی، این غول فناوری کره‌ی جنوبی، اکنون که تولید تلفن‌های هوشمند خود را متوقف کرده است، قصد دارد در فروشگاه‌های خود در کره جنوبی گوشی‌های هوشمند آیفون را به فروش برساند. ZDNet گزارش داد ال‌جی تأیید کرده است که فروش آیفون و سایر محصولات اپل را از ماه آینده در فروشگاه‌های سراسری خود در کره‌ی جنوبی، آغاز خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

ال‌جی و سامسونگ دو شرکت بزرگ فناوری کره‌ی جنوبی، در سال 2018 توافق کردند که در فروشگاه‌های اختصاصی خود در کشور کره‌ی جنوبی، فقط تلفن‌های هوشمندی را که خودشان تولید می‌کنند به فروش برسانند تا با توزیع کنندگان کوچکتر تلفن همراه رقابت نداشته باشند. به همین دلیل، وقتی ال‌جی تصمیم گرفت تا گوشی‌های هوشمند آیفون اپل را در فروشگاه‌های سرتاسری خود در کره‌ی جنوبی به فروش برساند، گزارش‌هایی منتشر شد که می‌گفت این تصمیم ال‌جی با انتقاد یک سازمان تجاری نمایندگی فروش تلفن‌های هوشمند روبرو شده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، این گروه قرارداد جدیدی را امضا کرده است که به ال‌جی اجازه می‌دهد تا امکان عرضه و فروش تلفن‌های سایر تولید کنندگان را در فروشگاه‌های اختصاصی خود داشته باشد.

محصولات تولیدی شرکت اپل - چیکاو

گزارش شده است که LG از ماه آینده علاوه بر فروش آیفون، برخی از دیگر محصولات تولیدی شرکت اپل مانند اپل واچ و سایر دستگاه‌های هوشمند آن را نیز به فروش خواهد رساند. ال‌جی در شهرهای کره‌ی جنوبی حدود 400 فروشگاه اختصاصی دارد، بنابراین، چنین حرکتی ال‌جی می‌تواند پیشرفت قابل توجهی را برای اپل، به خصوص در کشور کره‌ی جنوبی رقم بزند. هرچند که این تصمیم ال‌جی می‌تواند به ضرر رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ تمام شود که موفق شده بود پس از انصراف ال‌جی از تولید تلفن‌های همراه، تقریباً سهم ال‌جی را در بازار تلفن‌های هوشمند محلی، به خود اختصاص دهد.

ظاهراً پس از آن كه این شركت كره‌ای اعلام كرد از بازار تولید گوشی‌های هوشمند کناره گیری می‌کند، اپل بلافاصله باب مذاکره با ال‌جی را گشود تا بتواند این شرکت را راضی کند در فروشگاه‌های محلی خود محصولات اپل را به صورت خرده فروشی عرضه کند.

گوشی آیفون - چیکاو

هر دو شرکت سامسونگ و اپل به دارندگان گوشی‌های هوشمند ال‌جی پیشنهاد داده اند درصورتی که آن‌ها گوشی هوشمند خود را با یک نسخه از تلفن‌های همراه این دو شرکت تعویض کنند، به آن ها تا مبلغ ۱۳۵ دلار به تخفیف خواهند داد.

منبع MSN
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.