نسل دوم گوشی سرفیس دوئو به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد

براساس ویدیویی که در رسانه‌ی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده، مایکروسافت در حال ساخت نسل دوم گوشی هوشمند دو نمایشگره‌ی مایکروسافت سرفیس دوئو است. این دستگاه قرار است علاوه بر این که به پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز شود، از ماژول دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی بهره ببرد. همراه چیکاو باشید.

دستگاه سرفیس دوئو مایکروسافت با این که از طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بهره می‌برد اما آن طور که انتظار می‌رفت مورد توجه و استقبال کاربران و طرفداران برند مایکروسافت قرار نگرفت. با توجه به این که این دستگاه عملکرد فروش ضعیفی را تجربه کرد، احتمال می‌رود تا به زودی جانشین آن معرفی و عرضه شود. در این‌باره یک ویدیو که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده ادعا می‌کند آنچه نمایش داده می‌شود برخی از جزئیات مربوط به تلفن نسل دوم گوشی هوشمند سرفیس دوئوی مایکروسافت است. این اولین باری است که درباره‌ی اسمارت فون مایکروسافت دوئوی ۲ مطلبی منتشر می‌شود. بنابراین بهتر است تا چنین خبرهایی را فعلاً خیلی جدی تلقی نکنیم.

سرفیس دوئو مایکروسافت - چیکاو

اسمارت فون مایکروسافت دوئو ۲ همچون مدل نسل اول، دارای دو صفحه نمایش جداگانه است که با یک لولای چرخان با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه به یکدیگر متصل می‌شوند که نسبت به مدل نسل اول از طراحی مشابهی بهره می‌برد اما در قسمت پنل پشتی یک تغییر بصری بسیار بزرگ اتفاق افتاده است. در این قسمت شاهد تعبیه‌ی یک ماژول دوربین سه‌گانه هستیم. این بار شاهد یک طراحی یک الگو یا مدل مشکی رنگ هستیم که به نظر می‌رسد مات باشد.

Microsoft Duo Surface - چیکاو

این طور که که از ظواهر امر پیداست، اسکنر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور این گوشی هوشمند قرار داده می‌شود. شایعات حاکی از این است که این اسمارت فون از پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل کوالکام قدرت خواهد گرفت. علاوه بر این، سرفیس دوئوی مایکروسافت از فناوری NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه در اواخر پاییز سال جاری و حدود ماه‌های سپتامبر – اکتبر ( ۱۰ شهریور تا ۹ آبان) معرفی شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.