ریلمی فلش به عنوان اولین گوشی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی معرفی شد

روز گذشته گزارش شد که شرکت ریلمی به زودی گوشی هوشمند ریلمی فلش (Realme Flash) را به عنوان اولین تلفن هوشمند اندرویدی جهان که از فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد، معرفی می‌کند. امروز این موضوع اتفاق افتاده و شرکت ریلمی به طور رسمی این موضوع را تأیید کرد. همراه چیکاو باشید.

این شرکت همچنین یک پوستر به اشتراک گذاشت که طرح یا نگاره‌ای از هر دو پنل جلو و پشتی گوشی هوشمند ریلمی فلش را نشان می‌دهد. روی پنل پشتی این گوشی، در قسمت سمت چپ بالا، ماژول سه‌گانه‌ی دوربین خودنمایی می‌کند.

ریلمی هنوز هیچ مورد دیگری از جزئیات مشخصات این اسمارت فون را افشا نکرده است اما همان‌طور که در تصویر به طور واضح دیده می‌شود، ریلمی فلش از صفحه نمایش با لبه‌های منحنی بهره می‌برد و قسمت چپ بالای نمایشگر یک حفره‌ی هول پانچ برای تعبیه‌ی دوربین سلفی دیده می‌شود.

Realme Flash - چیکاو

در داخل بدنه‌ی این گوشی پردازنده ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل کوالکام نصب می‌شود که با همراهی 12 گیگابایت رم در دسترس قرار خواهد گرفت. این تلفن هوشمند به طور پیشفرض با رابط کاربریRealme UI 2.0  مبتنی بر اندروید 11 در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی آن 256 گیگابایت در نظر گرفته شده اما در صورت نیاز به حافظه‌ی بیشتر می‌توان از کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کرد.

شارژر بی‌سیم مخصوص این گوشی هوشمند « MagDart»  نامیده می‌شود که از یک درگاه USB-C بهره می‌برد و روی قاب پشتی ریلمی فلش قرار می‌گیرد. هنوز درباره‌ی جزئیات میزان سرعت شارژ این دستگاه هیچگونه اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است اما براساس گزارش‌های دریافتی، می‌توان گفت که به احتمال زیاد، سرعت شارژ از 15 وات فراتر خواهد رفت و سریع‌ترین شارژر مغناطیسی جهان در زمان معرفی خواهد بود.

ریلمی فلش - چیکاو

اکنون که ریلمی شروع به معرفی گوشی ریلمی فلش کرده است، مطمئناً در روزهای آینده در مورد آن و شارژر MagDart اطلاعات بیشتری به دست خواهد آمد زیرا قرار است ریلمی چند تیزر تبلیغاتی دیگر را نیز برای تحریک فضای تبلیغاتی به توجه بیشتر پیرامون خبرهای اولین تلفن اندروید جهان با شارژ بی‌سیم مغناطیسی به اشتراک می گذارد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.