نسخه‌ی دیگری از گوشی هوشمند اوپو A93S 5G با پردازنده‌ی دایمنستی ۷۰۰ معرفی شد

گوشی هوشمند اوپو A93S 5G که به تازگی معرفی شده است، به عنوان یک نسخه‌ی به‌روز شده از تلفن همراه اوپو A93 5G عرضه خواهد شد. تنها تفاوت اصلی این دو اسمارت فون در استفاده از پردازنده‌ی اصلی است وگرنه سایر قابلیت‌ها و امکانات هیچ تفاوتی نخواهند داشت. این نسخه‌ی جدید از تراشه‌ی دایمنستی ۷۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد. همراه چیکاو باشید.

گوشی اوپو A93S 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع LCD بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز تصویر پشتیبانی می‌کند و همچنین رزولوشن FullHD+ را ارائه می‌دهد. در گوشه‌ی سمت چپ بالای نمایشگر حفره‌ی هول پانچ تعبیه شده که در زیر آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 قرار دارد.

در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه نصب شده که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی  و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو  در کنار آن دیده می‌شوند که این مجموعه‌ی دوربین‌ها مانند همان‌ دوربین‌هایی هستند که در گوشی اوپو A93 5G دیده می‌شود اما در اینجا یک تغییر کوچک داده شده‌ که این سنسورها به شکل ال انگلیسی «L» طراحی شده‌اند و فلش LED نیز در زیر آن جای گرفته است.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز تغییر نکرده است. A93s 5G، دقیقاً مانند A93 5G امکان فست شارژ حداکثر 18 وات را فراهم می‌آورد و اوپو شارژر ۹ ولتی با قدرت ۲ آمپر را در داخل جعبه‌ی گوشی قرار می‌دهد.

گوشی اوپو A93S 5G - چیکاو

از مشخصات دیگر می‌توان به اندروید 11 با رابط کاربری ColorOS 11 بر روی آن اشاره کرد و همچنین دو حالت آماده به کار 5G و آخرین استانداردهای بلوتوث و Wi-Fi نیز قابل مشاهده هستند.

گوشی هوشمند اوپو A93s 5G در حال حاضر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شود. گزینه‌های انتخاب رنگ نیز ۳ مورد مشکی ، آبی و سفید هستند و قیمت آن ۱999 یوآن چین (حدود ۳۰۵ دلار آمریکا) تعیین شده است. آغاز فروش برای 30 جولای (۸ مرداد جاری) برنامه ریزی شده است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.