تبلت آنر V7 Pro با تراشه‌ی دایمنسیتی 1300T مدیاتک عرضه نمی شود

به تازگی یک تیزر ویدیویی از تبلت آنر V7 Pro منتشر شده که طراحی و بسیاری از جزئیات دیگر این محصول را فاش می‌کند. یک افشاگر چینی به این موضوع اشاره می‌کند که پردازنده‌ی  پرچمدار دایمنسیتی 1300T مدیاتک که هنوز معرفی نشده، اولین حضور خود را در تبلت V7 Pro آنر  تجربه خواهد کرد و قبل از استفاده در دستگاه‌های برندهای دیگر، برای مدتی به طور انحصاری در اختیار دستگاه‌های آنر خواهد بود. اکنون، مدیاتک تراشه ساز تایوانی به تصاویر فاش شده واکنش نشان داده و آن‌ها را جعلی توصیف می‌کند. همراه چیکاو باشید.

در 23 جولای (اول مرداد)، آنر با انتشار ویدئویی از تبلت V7 Pro  Tab ، برخی اطلاعات عمده در مورد دستگاه آینده‌ی خود را فاش کرد. در این ویدیو به نظر می‌رسد که طراحی فریم تبلت آنر V7 Pro از زوایای قائمه استفاده می‌کند. قسمت پشت دستگاه  نیز از یک پنل چرمی ساده‌ی آبی رنگ بهره می‌برد و در قسمت سمت چپ بالا نیز ماژول دوربین بیضی شکل بسیار زیبای این تبلت خودنمایی می‌کند. با توجه به ظاهر کلی آن، به نظر می‌رسد که این یک تبلت بالا‌رده از آنر خواهد بود.

آیا آنر V7 Pro با تراشه‌ی دایمنسیتی 1300T مدیاتک عرضه خواهد شد؟

گوشی‌های هوشمند سری مجیک ۳ آنر (Honor Magic 3) قرار است در رویداد 12 آگوست (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) رونمایی شوند. جدا از آن، اکانت رسمی Honor Life در Weibo تأیید کرده که یک تبلت بالارده از آنر با نام V7 Pro نیز در این مراسم معرفی خواهد شد.

تبلت بالارده آنر - چیکاو

آنر حتی برای نمایش طراحی این تبلت یک تیزر ویدیویی از آن را به اشتراک گذاشت. پس از آن یک افشاگر فناوری با آشکار کردن جزئیاتی از پردازنده‌ی مورد استفاده در آن، هیاهوی بیشتری را درباره‌ی معرفی این تبلت به راه انداخت.

تیزر ویدیویی منتشر شده در اکانت رسمی Honor Life در Weibo، ماژول دوربین این تبلت را مشابه ماژول دوربین استفاده شده در آنر 50 نشان می‌دهد. علاوه بر آن، به طور اجمالی می‌توان مکان تعبیه‌ی اسلات سیم کارت، دکمه تنظیم صدا و میکروفون  را مشاهده کرد که در سمت چپ تبلت قرار دارند. در مرکز پنل پشتی این تبلت نیز برند Honor نگاه کاربران را به خود جلب می‌کند.

یک افشاگر معروف چینی در Digital Chat Station اعلام کرد که تبلت  Tab V7 Pro اولین تبلت رده بالا در جهان است که از تراشه‌‌ی دایمنسیتی1300T مدیاتک را در بطن خود جای می‌دهد.

برای تأیید این ادعا، این افشاگر تصویری از آنچه به نظر می‌رسد اعلامیه رسمی مطبوعاتی مدیاتک درباره‌ی پردازنده‌ی آینده آن باشد، منتشر کرد. با توجه به اعلامیه‌ی فوق، تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 1300T در تاریخ 26 ژوئیه معرفی خواهد شد. ضمن این که این اعلامیه حاکی از این موضوع است که شرکت آنر استفاده از این پردازنده‌ی جدید را به مدت شش ماه در انحصار داشته باشد.

مدیاتک به تصویر فاش شده پاسخ می‌دهد

باتوجه به گزارش‌هایی که اعلام کردند تبلت آنر Tab V7 Pro اولین تبلتی است که از پردازنده‌ی Dimensity 1300T بهره می‌برد، مدیاتک به این گمانه زنی‌ها پاسخ داده است. این شرکت به Kuai Technology گفت:

«این تصاویر جعلی و نوشته‌ها همه فتوشاپی هستند.»

 مدیا تک این نظریه‌ها را صرفاً حدس و گمان‌هایی دانست که این شرکت آن‌ها را مردود می‌داند. همچنین، درباره‌ی جزئیات پردازنده‌ای که به این تبلت نیرو خواهد داد، اطلاعات چندانی در دسترس قرار ندارد.

آنر Tab V7 Pro - چیکاو

سال گذشته، آنر اعلام کرد که تبلت آنر V6 را با قابلیت‌ها و  ویژگی‌های تحسین برانگیز و مشخصات برجسته‌ای عرضه خواهد کرد. تبلت V6 پس از عرضه در بازار در میان مصرف کنندگان محبوبیت زیادی به دست آورد اما، آنر یک نسخه‌ی حرفه‌ای از آن را تولید و راهی بازار نکرد. علاوه بر این، کاربرانی که منتظر بودند تا یک نسخه‌ی حرفه‌ای از آن را به دست بیاورند، سرانجام ناامید شدند.

حال، همان طور که از نام این تبلت آنر برمی‌آید که  V7 Pro نام‌گذاری شده، این دستگاه در واقع یک نسل متفاوت خواهد بود و نه تکرار نسل پیشین. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت هنگام معرفی تبلت V7 Pro روی کلمه « creation» (نوآورى، ابتكار) تأکید دارد. یعنی امکان دارد این تبلت در وضعیت نگران کننده‌ی فعلی برای استفاده در بخش دفتری نیز بهینه شود.

 

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.