پارتیشن اداری هما رزیدنس

حتما برای شما هم محل کار و طراحی محیط کاری اهمیت دارد. بیشتر ما بسیاری از زمان روزانه خود را در محیط کارمان میگذارنیم و به عنوان یکی از مکان های ثابت در طول زندگی مان از آن یاد میکنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داشتن دکوراسیون داخلی و طراحی خلاقانه در محیط کار تاثیرات مثبتی دارد که نمی توان از آنها گذر کرد. مواردی مثل بهره وری کارمندان ، پرستیژ بالا تر محیط کار، فضای مفید کار و شخصی سازی شده برای کار از موارد مهم طراحی است. هما رزیدنس می تواند مجری این طراحی ها در محیط کار شما باشد. بیایید یکی از موارد دکورسیون طراحی داخلی را بررسی کنیم : پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری معمولا از دو جنس MDF یا شیشه ای ساخته می‌شوند. این نوع پارتیشن نمای بسیار جذابی را برای محیط کار یا دفتر اداری شما فراهم می‌ کند. از نظر قیمت استفاده از پارتیشن به نسبت دیوار بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در واقع شما با هزینه ناچیزی می‌توانید دفتر کار خود را تقسیم‌بندی و پارتیشن‌بندی نمایید.

 

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

در واقع وظیفه اصلی پارتیشن، تفکیک مناسب فضا می‌باشد. با افزایش محبوبیت دفاتر طرح باز (Open Office)، مزیت پارتیشن‌های اداری بیش‌ از پیش شده است. علاوه بر انعطاف بالای طرح‌پذیری پارتیشن، هزینه اجرای انواع آن‌ها مانند پارتیشن شیشه‌ای کمتر از دیوار‌کشی هستند.

از دیگر مزایاهای این سازه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صدا
  • عایق حرارتی
  • با قابلیت جا به جایی
  • قابلیت تغییر شکل
  • نمای زیبا و شفاف
  • تمیز کردن آسان

 

انواع پارتیشن شیشه‌ای

شما می توانید با بررسی های بیشتر به انواع مختلف پارتیشن شیشه ای برسید. یکی از این دسته‌بندی‌ها تک‌جداره یا دوجداره بودن پارتیشن می‌باشد. در صورتی که پارتیشن از یک ورق چوب یا شیشه ساخته شده باشد، تک جداره می‌باشد و در صورتی که از دولایه با یک‌لایه خلاء در بین آن ساخته شده باشد، دوجداره است.

 

معرفی پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن‌های فریم‌لس درواقع فریم دارد اما فریم آن بسیار نازک‌تر از فریم سایر پارتیشن‌های شیشه‌ای است. همچنین مابین شیشه‌ها در یک فریم کلی دیگر پروفیلی قرار نمیگیرد و شیشه‌ها چسبیده به یکدیگر اجرا می‌شوند . پارتیشن فریم‌لس از شیشه و یراق‌آلات مخصوص ساخته می‌شود. پارتیشن فریم لس به‌خاطر یک‌دست بودن شیشه‌ها و نبود مانع و جداکننده بین شیشه‌ها جلوه بهتری ایجاد می‌کند.

انواع مختلف اجرا:

فریم لس با چهارچوب

فریم لس با درب چوبی

فریم لس با استیل

فریم لس تاشو

 

اجرای پارتیشن شیشه ای

همانطور که گفته شد پارتیشن فریم‌لس از شیشه و یراق‌آلات مخصوص ساخته می‌شود. در اجرای آن شما باید با شرکتی کار کنید که خدمات پارتیشن اداری انجام دهد. هما رزیدنس مجری پارتیشن اداری است و می توانید پروژه های انجام شده آن را ببینید. این پارتیشن معمولا از شیشه سکوریت 10 میلی‌متر اجرا می‌شود، که امکان اجرای طرح‌های متعدد با شیشه‌ها ساده، رنگی یا طرح‌های سندبلاست، به صورت مات و نیمه مات، روی آن وجود دارد. مزیت اصلی دیوار شیشه ای فریم‌لس این است که فضای کمتری را اشغال می‌کند. همچنین از آنجایی که فریم بسیار باریکی دارد، به نسبت پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار، دید بازتری به فرد می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.