نوکیا 1.3 به‌روز رسانی نسخه‌ی اندروید 11 Go Edition را دریافت می ‌کند

گوشی هوشمند نوکیا 1.3 به‌روز رسانی نسخه‌ی اندروید 11 Go Edition را دریافت می‌کند. این‌ به‌روز رسانی که در حال حاضر فقط برای کاربران استرالیا عرضه شده، در مرحله‌ی بعد برای گوشی‌های کاربران تمام مناطق عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

شرکت HMD Global گوشی هوشمند نوکیا 1.3 را در فروردین 1399 معرفی کرد. این یک گوشی هوشمند سطح پایین با مشخصات متوسط است. این تلفن هوشمند در زمان عرضه با سیستم عامل اندروید 10 نسخه‌ی Go Edition همراه بود. اکنون که در حدود یک سال نیم از زمان عرضه‌ی اول آن می‌گذرد، برای آن به‌روز رسانی نسخه‌ی اندروید 11 Go Edition عرضه شده است.

طبق اعلامیه رسمی انجمن تلفن‌های نوکیا که از طریق  GSMArena منتشر شده، به روزرسانی اندروید 11 Go Edition برای نوکیا 1.3 در حال حاضر فقط برای کاربران استرالیا در دسترس قرار گرفته است. در این اعلامیه آمده است که ارائه‌ی این نرم‌افزار باید تا 24 ژوئیه (2 مرداد 1400) برای 100٪ دستگاه‌ها‌ی این کشور ارائه شود که این امر، امروز اتفاق می‌افتد.

متأسفانه، HMD Global اعلام نمی‌کند که مناطق دیگر چه زمانی این به‌روز رسانی را دریافت خواهند کرد اما گفته می‌شود که مرحله‌ی دوم شامل تمام مناطق خواهد بود، یعنی هر زمان که مرحله‌ی دوم این به‌روز رسانی اعلام گردد، برای تمام بازارها و مناطق عرضه می‌شود.

همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، نوکیا 1.3 یک گوشی هوشمند پایین رده از شرکت فنلاندی نوکیا است. این گوشی از یک نمایشگر 5.71 اینچی HD+، پردازنده‌ی اسنپدراگون 215 کوالکام ، 1 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، به صورت تک / دو سیم کارت، 4G ، WiFi تک باند، بلوتوث 4.2، پورت MicroUSB و یک باتری قابل جدا شدن 3000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

اندروید 11 Go Edition به احتمال زیاد اولین و آخرین به‌روز رسانی نرم‌افزاری مهم این گوشی هوشمند نوکیا خواهد اما تا مدتی به‌روز رسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.