بررسی آخرین اپل واچ ها در بازرگانی سیب

همه ساله شاهد عرضه اپل واچ به بازار هستیم و قابلیت‌های این دستگاه پر طرفدار اپل نیز سال به سال افزایش پیدا می‌کند. اپل واچ ۶، هم اکنون به عنوان بهترین ساعت هوشمند اپل شناخته می‌شود و با قابلیت‌های پیشرفته در زمینه تناسب اندام و سلامتی، می‌تواند آرزوی هر فردی باشد. بازرگانی سیب با بیش از ده سال سابقه در فروش محصولات اپل یک راه مطمئن برای خرید اقساطی برترین تکنولوژی های روز است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بررسی دقیق قیمت اپل واچ

اپل واچ سری ۶ به عنوان آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل شناخته می‌شود که از یک نمایشگر همیشه روشن تشکیل شده و تراشه قدرتمند S6 روی آن به کار رفته است. سیستم ارتفاع سنج همراه با ابزار نظارت بر اکسیژن خون روی آن به کار رفته است. اگر دوست دارید که بدون پرداخت کامل قیمت اپل واچ، اقدام به خرید آن کنید، می‌توانید از شرایط ویژه و ایده آل بازرگانی سیب استفاده کنید.

اپل واچ سری ۶ در سپتامبر سال ۲۰۲۰ معرفی شده و تبدیل به جدیدترین ساعت هوشمند اپل شد. اپل در آینده تمایل دارد که جدیدترین مدل‌های اپل واچ را در ماه سپتامبر هر سال روانه بازار کند. اپل واچ ۶ دارای قابلیت‌های زیادی است که می‌توانیم به افزایش برنامه‌های تمرینی در سالن‌های تمرینی و تمرین در فضای آزاد اشاره کنیم. به عنوان یک ورزشکار، می‌توانید از این تمرینات برای برنامه ریزی بهتر در ورزش خود استفاده کنید. این ساعت کمک می‌کند که کالری سوزانده شده و دیگر اطلاعات دقیق و پیشرفته را از تمرینات خود دریافت کرده و آن‌ها را ذخیره سازی کنید.

شما می‌توانید از سنسور جدید اپل واچ سری ۶ به نام کنترل اکسیژن خون استفاده کرده و میزان اشباع اکسیژن را در خون خود اندازه گیری کنید. این موضوع درک بهتری از نظر سلامت اندام به شما خواهد داد و می‌توانید از نشانه‌های بیماری‌های جدی هم در بدن خود آگاهی پیدا کنید.

بهترین مدل های ایرپاد را بشناسید

ایرپاد یکی از محصولات ارزشمند کمپانی اپل است که ظاهر شیک و جالبی به شما خواهد داد. می‌توانید از این محصولات بی‌سیم استفاده کرده و موسیقی را با بهترین کیفیت گوش کنید. این دستگاه با آیفون و آیپد به سادگی همگام سازی شده و بدون نیاز به دخالت شما، اتصال و پخش انجام خواهد شد. ایرپاد اصلی در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شده و دومین نسل از آن را نیز در سال ۲۰۱۹ مشاهده کردیم. این محصولات از نظر بصری یکسان بوده و تفاوت‌های مهمی از نظر قابلیت‌های فنی دارند. ایرپاد ۱ از تراشه بی‌سیم W1 و ایرپاد ۲ از تراشه جدید H1 استفاده می‌کند. گویا تراشه نسل دوم حدود دو برابر از نسل اول سریع‌تر است.

هر دو ایرپاد از شتاب سنج استفاده می‌کنند تا بتوانند حرکات لمسی کاربر را شناسایی کرده و از سنسورهای نوری هم برای تشخیص گوش شما استفاده کنند. شما می‌توانید برای تماس‌های تلفنی از ایرپاد استفاده کرده و از دستیار سیری هم استفاده کنید. فراموش نکنید که قیمت ایرپاد بعد از گذشت چند سال، مناسب‌تر شده است و می‌توانید از طریق شرایط خرید اقساطی، بدون اینکه نیازی به پرداخت کامل هزینه آن داشته باشید، این محصول را از اپل خریداری کنید.

بازرگانی سیب شرایط لازم را برای خرید اقساطی اپل واچ و ایرپاد فراهم کرده است و در هر جای کشور، می‌توانید از این شرایط استفاده کنید.

شرایط خرید اقساطی ایرپاد و اپل واچ در بازرگانی سیب از 3 تا 12 ماه اقساط

با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com می توانید با استفاده از محاسبه گر اقساطی و ارتباط با کارشناسان فروش از طرح های اقساطی با خبر شوید. برای خرید آیفون می توانید با پرداخت حداقل 40 درصد از مبلغ کل پروسه ی خرید خود را استارت بزنید. علاوه بر این ها وجود طرح تعویض گوشی های قدیمی آیفون با گوشی های سری 12 خرید را برایتان سهل تر خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم برای خرید اقساطی خود بازرگانی سیب را فراموش نکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.