به زودی نسخه‌ی 5جی گلکسی A22 در هند عرضه می شود

سامسونگ در اوایل ماه ژوئن از گلکسی A22 و گلکسی A22 5G رونمایی کرد و در همین هفته نیز فاش کرد که گوشی هوشمند گلکسی A22 5G را در هند عرضه می‌کند. اکنون، این شرکت قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی را برای بازار هند اعلام کرده است. گلکسی A22 5G با 6 گیگابایت رم بعلاوه‌ی 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حدود 270 دلار و نسخه‌ی 8 گیگابایت رم بعلاوه‌ی 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز حدود 295 دلار قیمت خواهد داشت. همراه چیکاو باشید.

گلکسی A22 5G ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ در بازار هند است. این تلفن همراه در سه رنگ سبز، خاکستری و بنفش از طریق فروشگاه‌های آمازون، فلیپ‌ کارت، فروشگاه آنلاین سامسونگ، سایر فروشگاه‌های آنلاین معتبر و همچنین خرده‌فروشی‌های مجاز در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت به افرادی که این اسمارت فون را از طریق کارت‌های اعتباری HDFC Bank یا دبیت کارت (کارت‌های نقدی) خریداری کنند، 20 دلار برمی‌گرداند.

گلکسی A22 5G  دو به‌روز رسانی عمده سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند

گلکسی A22 5G  از صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT LCD با رزولوشن Full HD+  و نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می‌برد. این گوشی به طور پیش‌فرض با سیستم عامل Android 11 (با One UI Core 3.1) عرضه می‌شود. سامسونگ قول داده است که دو به‌روز رسانی عمده از سیستم عامل اندروید را برای این گوشی ارائه دهد.

این دستگاه از پردازنده‌ی دایمینستی  700 مدیاتک  قدرت می‌گیرد و به 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD مجهز شده است. انرژی این تلفن هوشمند از یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 15 وات پششتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی  167.2 در 76.4 در 9 میلی متر و وزن آن 203 گرم خواهد بود.

دوربین پنل پشت از ماژول سه‌گانه بهره می‌برد که لنز 48 مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده و دو حسگر دیگر 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز دیگر سنسورهای این ماژول را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت 2K با دقت 2048 در 1152 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند. دوربین سلفی نیز از نوع واید بوده و 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.

با توجه به پشتیبانی گلکسی A22 5G از 11 باند شبکه‌ی 5G، به محض این که این شبکه‌ی مخابراتی در هند راه‌اندازی شود،  کاربران می‌توانند از سرعت زیاد و کیفیت بالای آن بهره ببرند. این تلفن هوشمند از دو شیار سیم‌کارت، GPS، Wi-Fi 5 دوبانده، بلوتوث 5.0، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز بهره می‌برد. سنسورهای این دستگاه شامل شتاب سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، حسگر اثر انگشت نصب شده در لبه‌ی دستگاه و قطب نما است.

Aditya Babbar، مدیر ارشد و رئیس بازاریابی موبایل بخش سامسونگ هند اعلام کرد:

«تکامل  طراحی گلکسی A22 5G با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان انجام شده که از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند صفحه نمایش نرم و روان 90 هرتزی و دوربین چندگانه استفاده می‌کند. پردازنده‌ی سریع و کارآمد، یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که می‌خواهند دستگاه آن‌ها از 11 باند شبکه‌ی ارتباطات 5G و وعده‌ی ارتقای دو ساله‌ی سیستم عامل در آینده پشتیبانی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.