سامسونگ احتمالاً گلکسی S21 FE را در رویداد آنپکد آتی رونمایی نخواهد کرد

سامسونگ در رویداد آنپکد آتی از دو گوشی هوشمند تاشو، یک دستگاه ایربادز و دو ساعت هوشمند رونمایی می‌کند اما از معرفی گلکسی نوت 21 جدید خبری نیست. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ دومین رویداد مهم آنپکد سال را در ماه آینده برگزار می‌کند که علاوه بر معرفی دو گوشی هوشمند جدید تاشو، از گجت ایرفون کاملا‌ً بی‌سیم گلکسی بادز 2 و دو مدل ساعت هوشمند جدید نیز رونمایی می‌کند اما گزارش‌ها می‌گویند که این شرکت امسال برای معرفی و تولید گلکسی نوت 21 جدید هیچ برنامه‌ای ندارد. ضمن آن که در ابتدا اعتقاد بر این بود که نسخه ارزان قیمت سری S21 با عنوان گلکسی اس 21 FE (گلکسی اس 21 فن ادیشن) نیز در این مراسم معرفی می‌شود اما طبق گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، گلکسی S21 FE در رویداد آنپکد آینده رونمایی نخواهد شد. این گزارش ادعا می‌کند با توجه به این که به اسناد رسمی سامسونگ دسترسی پیدا کرده، اطمینان دارد که نسخه‌ی ارزان قیمت S21 معرفی نمی‌شود.

این گزارش، درواقع خبر همان گزارش قبلی منتشر شده در ماه ژوئن را تکرار می‌کند که گفته بود گلکسی S21 FE در این رویداد رونمایی نمی‌شود اما احتمال دارد در ماه اکتبر یا بعد از آن شاهد معرفی این پرچمداران ارزان قیمت گلکسی سری S سامسونگ باشیم.

مشخصات احتمالی گوشی گلکسی S21 EF سامسونگ

براساس گزارش‌هایی که درباره‌ی مشخصات این گوشی تاکنون منتشر شده، انتظار می‌رود گوشی هوشمند گلکسی اس 21 فن ادیشن با پنل6.4 اینچی با رزولوشن FullHD+ و از نوع سوپر امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز وارد بازار شود. علاوه بر آن، پنل پشت این اسمارت‌فون پلاستیکی خواهد بود و به طور پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد. پردازنده‌ای که به گوشی هوشمند اقتصادی سری گلکسی اس 21 فن ادیشن قدرت خواهد بخشید، تراشه‌ی اسنپدراگون 888  کوالکام خواهد بود.

ضمن این که به دلیل محدودیت در عرضه‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون، احتمال دارد طبق روال قبلی سامسونگ، نسخه‌ی دیگری از این تلفن همراه، با استفاده از تراشه‌ی اگزینوس 2100 راهی بازارهای آسیا و اروپا شود. گلکسی اس 21 FE در رنگ‌های خاکستری، سفید و بنفش مشاهده شده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.