اطلاعات جالبی از می پد 5 منتشر شد

پوستر جدید گوشی می پد 5 که به تازگی در فضای اینترنت منتشر شده است؛ اطلاعات جالبی را درباره جزئیات طراحی این محصول ارائه می کند. همراه چیکاو باشید.

احتمالا شاهد معرفی محصولات جدید شیائومی از جمله تبلت Mi Pad 5 در ماه آگوست سال جاری میلادی ( بازه مرداد تا شهریور ماه)، باشیم. براساس گزارش منتشر شده توسط Gizmochina، تبلت جدید شیائومی با اسنپدراگون 860 کوالکام در دسترس قرار می‌گیرد.

گفته می شود که این تبلت چینی دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی با سنسور اصلی 12 مگاپیکسل، صفحه نمایش 11 اینچی با لبه های بسیار باریک مجهز به رزولوشن 2K اسب و رفرش ریت 120 هرتز می باشد.

احتمالا شیائومی حداقل دو تبلت جدید را ارائه کند. انتظار می‌رود که نسخه استاندارد با تراشه اسنپدراگون 860 کوالکام و فناوری شارژ 22.5 واتی و مدل دیگر با پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فناوری شارژ 67 واتی رونمایی شود.

سری های مختلف این تبلت یا فاصله زمانی معرفی می شوند. در انتهای گزارش نیز به محصولی با شماره مدل 2017119DC که مجوز TENNA را دریافت کرده است، به چشم می‌خورد. احتمالا این شماره مدل مربوط به یکی از تبلت های جدید کمپانی چینی شیائومی باشد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.