گلکسی A12s سامسونگ  با قیمت 200 یورو عرضه می شود

طبق گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، قیمت گلکسی A12s سامسونگ مشخص شد. تنها تفاوت این محصول با نسخه قبلی خود در تراشه به کار گرفته شده در آن می باشد. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ قصد دارد تا نسخه جدید گوشی گلکسی A12 را روانه بازار کند. به گفته Gizmochina، قیمت این محصول جدید توسط افشاگری قابل‌اعتماد با نام Sudhanshu Ambhore، اعلام شده است.

طبق گفته های این افشاگر، گوشی جدید سامسونگ در یک نسخه رم 4 گیگابایتی و دو نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی در دسترس قرار گرفت می گیرد. قیمت نسخه 64 گیگابایتی، 180 یورو و قیمت نسخه قوی تر 200 یورو گزارش شده است.

گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy A12s با سیستم عامل اندروید 11،تراشه اگزینوس 85، در سه رنگ مشکی و سفید و آبی روانه بازار فروش می شود. احتمالا سایر مشخصات این دستگاه هوشمند مشابه نسخه قبلی آن باشد.

با توجه به دیده شدن نام این گوشی هوشمند کره ای در فهرست بلوتوث SIG و کنسول گوگل پلی و همچنین فعال شدن صفحه پشتیبانی آن در یکی از وب سایت های منطقه‌ای سامسونگ به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. در همین راستا انتظار می رود Samsung در همین ماه گوشی جدید خود را با بازه قیمتی 180 تا 200 یورو در سه رنگ بندی متفاوت به صورت رسمی معرفی کند.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.